eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice4WOG.1200.2712.11.2024 Roboty budowlane - 3 części Cz.1 - Naprawa pomieszczenia przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni Cz. 2 - Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 Komprachcice Cz. 3 - System wentylacji Bytom



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG.1200.2712.11.2024 Roboty budowlane - 3 części
Cz.1 - Naprawa pomieszczenia przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni
Cz. 2 - Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 Komprachcice
Cz. 3 - System wentylacji Bytom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4WOG.1200.2712.11.2024 Roboty budowlane - 3 części
Cz.1 - Naprawa pomieszczenia przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni
Cz. 2 - Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 Komprachcice
Cz. 3 - System wentylacji Bytom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd2a11a9-dc96-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 w Komprachcicach

1.1.16 Naprawa systemu wentylacji w budynku 6 Bytom.

1.1.25 Naprawa i konserwacja pomieszczenia w budynku na terenie kompleksu w Kuźni Raciborskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 231085,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Naprawa i konserwacja pomieszczenia w budynku na terenie kompleksu przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni Raciborskiej

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót

Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności:
a) dla części 1 – wykonujących prace tynkarskie, murarskie, posadzkowe, malarskie, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji elektrycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 53592,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 Komprachcice

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót

Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności:
a) dla części 2 – wykonujących prace remontowe związane z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej (branża sanitarna) oraz prace remontowe związane z tynkowaniem, malowaniem ścian i sufitów (branża budowlana)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót

Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności:
a) dla części 3 – wykonujących roboty rozbiórkowe, murarskie, malarskie m.in. rozbieranie połaci dachu, rozbiórka kominów, murowanie kształtek kominowych, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, docieplenie kominów.

Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej na obiekcie. Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ dla części 3, podpisane przez osobę reprezentującą Zamawiającego.
Termin odbycia wizji lokalnej:
• W zakresie części 3 – miejsce spotkania: ul. Oświęcimska 33
w Bytomiu, termin: 18, 19, oraz 20 marca 2024 r., godzina: między 10:00 a 13:00.

Zamawiający wymaga wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę w wysokości: 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie zgodnie z dyspozycją projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 170642,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50984,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64460,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50984,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MABAPA" Firma Produkcyjno - Usługowo - Handlowa Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6311118209

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 427

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-151

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50984,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59703,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65277,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59703,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KWAND" Andrzej Kwiecień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7542779207

7.3.3) Ulica: Działkowa 38

7.3.4) Miejscowość: Niwki

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59703,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył kwotę 170 642,03 zł na sfinansowanie niniejszego zamówienia. W związku z faktem, iż najkorzystniejsza oferta (z ofert niepodlegających odrzuceniu) znacznie przewyższa tę kwotę – ponad dwukrotnie, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.