Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239429/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00253113/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG.1200.2712.11.2024 Roboty budowlane - 3 części
Cz.1 - Naprawa pomieszczenia przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni
Cz. 2 - Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 Komprachcice
Cz. 3 - System wentylacji Bytom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG.1200.2712.11.2024 Roboty budowlane - 3 częściCz.1 - Naprawa pomieszczenia przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni
Cz. 2 - Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 Komprachcice
Cz. 3 - System wentylacji Bytom
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd2a11a9-dc96-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 w Komprachcicach
1.1.16 Naprawa systemu wentylacji w budynku 6 Bytom.
1.1.25 Naprawa i konserwacja pomieszczenia w budynku na terenie kompleksu w Kuźni Raciborskiej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 231085,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Naprawa i konserwacja pomieszczenia w budynku na terenie kompleksu przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni RaciborskiejSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności:
a) dla części 1 – wykonujących prace tynkarskie, murarskie, posadzkowe, malarskie, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji elektrycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 53592,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 KomprachciceSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności:
a) dla części 2 – wykonujących prace remontowe związane z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej (branża sanitarna) oraz prace remontowe związane z tynkowaniem, malowaniem ścian i sufitów (branża budowlana)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 BytomSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności:
a) dla części 3 – wykonujących roboty rozbiórkowe, murarskie, malarskie m.in. rozbieranie połaci dachu, rozbiórka kominów, murowanie kształtek kominowych, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, docieplenie kominów.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej na obiekcie. Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ dla części 3, podpisane przez osobę reprezentującą Zamawiającego.
Termin odbycia wizji lokalnej:
• W zakresie części 3 – miejsce spotkania: ul. Oświęcimska 33
w Bytomiu, termin: 18, 19, oraz 20 marca 2024 r., godzina: między 10:00 a 13:00.
Zamawiający wymaga wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę w wysokości: 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie zgodnie z dyspozycją projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 170642,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50984,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64460,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50984,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MABAPA" Firma Produkcyjno - Usługowo - Handlowa Piotr Chudoba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6311118209
7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 427
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-151
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MABAPA-FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR CHUDOBA
jakie przetargi wygrała firma
MABAPA-FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR CHUDOBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50984,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59703,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65277,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59703,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KWAND" Andrzej Kwiecień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7542779207
7.3.3) Ulica: Działkowa 38
7.3.4) Miejscowość: Niwki
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KWAND Andrzej Kwiecień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KWAND Andrzej Kwiecień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59703,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył kwotę 170 642,03 zł na sfinansowanie niniejszego zamówienia. W związku z faktem, iż najkorzystniejsza oferta (z ofert niepodlegających odrzuceniu) znacznie przewyższa tę kwotę – ponad dwukrotnie, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG.1200.2712.39.2025 Dostawa sprzętu medycznego w podziale na 5 części
- 26-P-25 Roboty dekarskie
- Dostawa licencji systemu monitoringu
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...). Znak sprawy: DZPZ.283.58.2025.MW
- Dostawa stolarki drzwiowej
- 29-P-25 Wykonanie przeglądów elektrycznych w budynkach Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.