Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczanie posiłków do następujących placówek oświatowych: PSP Nr 1 i ZSO Nr 1 w Kluczborku, PSP Nr 2 w Kluczborku, PSP Nr 5 w Kluczborku oraz PSP w Kuniowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.opsinfo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kluczbork.opsinfo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczanie posiłków do następujących placówek oświatowych: PSP Nr 1 i ZSO Nr 1 w Kluczborku, PSP Nr 2 w Kluczborku, PSP Nr 5 w Kluczborku oraz PSP w Kuniowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9bd28fe-4c78-4a48-b09c-c88abe413d3a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076393/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zapewnienie gorącego posiłku dla uczniów: Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 i Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Kluczborku, PSP Nr 2, PSP Nr 5 w Kluczborku oraz PSP w Kuniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ustalono z Dyrektorem Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kluczborku, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kluczborku, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Kluczborku, Publicznej Szkoły Podstawowej w Kuniowie, że w roku szkolnym 2024/25 firmą świadczącą usługę cateringu w w/w szkole będzie P. H. Kamelia, Aneta Tabisz, ul. Ossowskiego 24a, 46-203 Kluczbork. W związku z powyższym nie ma możliwości technicznych do realizacji usługi polegającej na przygotowaniu i wydaniu posiłków przez inną firmę. Wprowadzenie kolejnej firmy wydającej posiłki uczniom posiadającym decyzje Ośrodka skutkowałoby stygmatyzacją dzieci jako biednych i niezaradnych. Takie rozwiązanie z pewnością doprowadziłoby do zróżnicowania pod względem jakościowym i ilościowym przygotowanych przez różne firmy posiłków dla uczniów jednej szkoły.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 96223,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienia gorącego posiłku dla uczniów: Publicznej Szkoły Podstawowej
Nr 1 i Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Kluczborku, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 5 w Kluczborku oraz Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi im. Bł. Jana Pawła II w Kuniowie w okresie od 02.01.2025 r. do 27.06.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103896 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103896 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103896 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. Kamelia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510007884
7.3.3) Ulica: Ossowskiego 24a
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-203
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tabisz Aneta Przedsiębiorstwo Handlowe "KAMELIA"
jakie przetargi wygrała firma
Tabisz Aneta Przedsiębiorstwo Handlowe "KAMELIA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103896 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-27INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt
- Dostawa sprzętu ratowniczego, oświetleniowego oraz węży pożarniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2026 roku
- Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody
- Zakup paczkowarki do wody pitnej
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- "Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
- Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





