Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573441/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni administrowanych przez Delegaturę w Słupsku oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umgdy.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni administrowanych przez Delegaturę w Słupsku oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b34a81bd-72d6-4f90-a29c-bf0e001f1e9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251928/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni administrowanych przez Delegaturę w Słupsku oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573441
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.51.2024.ASz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Dzierżawa, czyszczenie i dezynfekcja kontenerów i pojemników na odpady oraz wywóz nieczystości stałych z terenu Kapitanatu Portu i z Ośrodka Kempingowego w Łebie.Krótki opis: Opróżnianie, wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych przy użyciu własnego taboru specjalistycznego z pojemników na nieczystości stałe zlokalizowanych na terenie Kapitanatu Portu w Łebie oraz w Ośrodku Kempingowym w Łebie, ul. Kościuszki 1; dzierżawa pojemników na potrzeby Kapitanatu Portu w Łebie; czyszczenie i dezynfekcja kontenerów i pojemników 2 razy w okresie trwania umowy na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 157914,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Dzierżawa, czyszczenie i dezynfekcja pojemników na odpady oraz wywóz nieczystości stałych z terenu nieruchomości Urzędu Morskiego w Gdyni zlokalizowanych w Rowach.Krótki opis: Opróżnianie, wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych przy użyciu własnego taboru specjalistycznego z pojemników na nieczystości stałe zlokalizowanych w Bosmanacie Portu oraz Ośrodku Wypoczynkowym „Alga” w Rowach, ul. Portowa 4 oraz Domu Wczasów Rodzinnych „Czerwona Szopa” w Rowach, ul. Plażowa 11; dzierżawa pojemników na potrzeby Bosmanatu Portu Rowy i Ośrodka Wypoczynkowego „Alga”; czyszczenie i dezynfekcja pojemników 2 razy w okresie trwania umowy na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 90536,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Dzierżawa, czyszczenie i dezynfekcja pojemników na odpady, wywóz nieczystości stałych oraz sprzątanie i odśnieżanie terenu Urzędu Morskiego w Gdyni Delegatury w Słupsku.Krótki opis: Opróżnianie, wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z częstotliwością 1 raz w tygodniu (53 tygodnie) przy użyciu własnego taboru specjalistycznego z pojemników na nieczystości stałe zlokalizowanych przy budynku Urzędu Morskiego w Gdyni Delegatury w Słupsku, ul. Niemcewicza 15a; dzierżawa 1 pojemnika na odpady zmieszane o poj. 1100 litrów; czyszczenie i dezynfekcja pojemników 2 razy w okresie trwania umowy na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą; sprzątanie, oczyszczanie i odśnieżanie chodników o powierzchni 13 780 m2 (powierzchnia chodnika 260 m2 x 53 tygodnie) znajdujących się przed posesją Delegatury; odśnieżanie parkingu oraz drogi dojazdowej o łącznej powierzchni 33 340 m2 na terenie posesji Delegatury (powierzchnia parkingu wynosi 1 667 m2 x 4 miesiące tj. styczeń, luty, marzec, grudzień x 5 razy w miesiącu). Usługa będzie realizowana za pomocą sprzętu do odśnieżania z załadunkiem do 5 ton, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 106976,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Dzierżawa, czyszczenie i dezynfekcja pojemników na odpady oraz wywóz nieczystości stałych z terenu Kapitanatu Portu w Ustce oraz Obwodu Ochrony Wybrzeża Ustka.Krótki opis: Opróżnianie, wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych przy użyciu własnego taboru specjalistycznego z pojemników na nieczystości stałe zlokalizowanych w Kapitanacie Portu w Ustce, ul. Marynarki Polskiej 3 oraz w Obwodzie Ochrony Wybrzeża Ustka, ul. Westerplatte 19; dzierżawa pojemników na odpady zmieszane na potrzeby Kapitanatu Portu Ustka, OOW Ustka, ul. Kościuszki 13 i OOW Ustka, ul. Westerplatte 19; Czyszczenie i dezynfekcja pojemników 2 razy w okresie trwania umowy na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 39587,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powody unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w Części 1: „Dzierżawa, czyszczenie i dezynfekcja kontenerów i pojemników na odpady oraz wywóz nieczystości stałych z terenu Kapitanatu Portu i z Ośrodka Kempingowego w Łebie”.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 255 pkt 2. ustawy Pzp, w związku z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w ramach Części nr 1 podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157300,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157300,70 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87327,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87327,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87327,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87327,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110032,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110032,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110032,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorastwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110032,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39554,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39554,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39554,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 7
7.3.4) Miejscowość: Ustka
7.3.5) Kod pocztowy: 76-270
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39554,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyszowce w 2026 roku."
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w Gminie Turawa z podziałem na 6 części
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2025/2026
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stopnica i PSZOK oraz odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Stopnica w 2026 r.
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zarzecze
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





