eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołajkiModernizacja wraz z niezbędną infrastrukturą odcinków dróg gminnych 171508N i 171010N na terenie Gminy Mikołajki



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z niezbędną infrastrukturą odcinków dróg gminnych 171508N i 171010N na terenie Gminy Mikołajki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołajki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-730

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 087/4219050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikolajki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/944408

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wraz z niezbędną infrastrukturą odcinków dróg gminnych 171508N i 171010N na terenie Gminy Mikołajki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a756ad-2ef7-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060024/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja wraz z niezbędną infrastrukturą odcinków dróg gminnych 171508N i 171010N na terenie Gminy Mikołajki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Modernizacja wraz z niezbędną infrastrukturą odcinków dróg gminnych 171508N i 171010N na terenie Gminy Mikołajki”.

1.1 Zakres przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego (część gwarantowana) oraz z zamówienia objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji):

1) zamówienie podstawowe (część gwarantowana):
Etap 1: Przebudowa odcinka drogi gminnej 171508N - ul. Kajki w Mikołajkach
Etap 2: Rozbudowa ulicy Kajki do Stawku: ciąg pieszo-rowerowy i oświetlenie
Etap 3: Rozbudowa części drogi gminnej nr 171010N – odcinek 1

2) zamówienie objęte prawem opcji (część objęta prawem opcji):
Rozbudowa części drogi gminnej nr 171010N – odcinek 2

Etap 1: Wykonanie robót budowlanych obejmuje m.in.: budowę nowej konstrukcji jezdni, budowę chodnika dla pieszych, budowę obramowania jezdni, budowę zjazdów, budowę kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia ulicznego, przebudowę istniejących sieci uzbrojenia terenu kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu.

Etap 2: Wykonanie robót budowlanych obejmuje m.in.: wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, budowę drogi dla rowerów i pieszych, budowę przejść dla pieszych i przejazdu dla rowerów, regulację odwodnienia, budowę oświetlenia ulicznego, przebudowa i zabezpieczenie obcych sieci i urządzeń uzbrojenia terenu.

Etap 3: Wykonanie robót budowlanych Etapu 3 obejmuje m.in.: budowę nowej konstrukcji jezdni, budowę drogi dla rowerów, przebudowę i budowę zjazdów, przebudowę skrzyżowania na mini rondo, zapewnienie odwodnienia drogi, budowę oświetlenia ulicznego, wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.
W szczególności przedmiot zamówienia podstawowego (gwarantowanego) obejmuje wykonanie robót opisanych ww. dokumentacją techniczną. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 9.1 do SWZ.

Zamówienie objęte prawem opcji: Wykonanie robót budowlanych obejmuje m.in.: budowę nowej konstrukcji jezdni, budowę drogi dla rowerów, przebudowę i budowę zjazdów, przebudowę skrzyżowania na mini rondo, zapewnienie odwodnienia drogi, budowę oświetlenia ulicznego, wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.
W szczególności przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje wykonanie robót opisanych dokumentacją techniczną jak dla Etapu 3 zamówienia podstawowego (gwarantowanego). Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ. Część odcinka drogi gminnej nr 171001N objętej prawem opcji jest oznaczona na rysunku Projektu Zagospodarowania Terenu jako „Odcinek 2”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7723625,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10126724,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7723625,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 845-16-99-584

7.3.3) Ulica: Węgorzewska 4

7.3.4) Miejscowość: Gajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) roboty sanitarne
2) roboty elektryczne
3) roboty teletechniczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7723625,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.