Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376640/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00402486/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00413284/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z niezbędną infrastrukturą odcinków dróg gminnych 171508N i 171010N na terenie Gminy Mikołajki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołajki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-730
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 087/4219050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikolajki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9444081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wraz z niezbędną infrastrukturą odcinków dróg gminnych 171508N i 171010N na terenie Gminy Mikołajki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a756ad-2ef7-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060024/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja wraz z niezbędną infrastrukturą odcinków dróg gminnych 171508N i 171010N na terenie Gminy Mikołajki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Modernizacja wraz z niezbędną infrastrukturą odcinków dróg gminnych 171508N i 171010N na terenie Gminy Mikołajki”.
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego (część gwarantowana) oraz z zamówienia objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji):
1) zamówienie podstawowe (część gwarantowana):
Etap 1: Przebudowa odcinka drogi gminnej 171508N - ul. Kajki w Mikołajkach
Etap 2: Rozbudowa ulicy Kajki do Stawku: ciąg pieszo-rowerowy i oświetlenie
Etap 3: Rozbudowa części drogi gminnej nr 171010N – odcinek 1
2) zamówienie objęte prawem opcji (część objęta prawem opcji):
Rozbudowa części drogi gminnej nr 171010N – odcinek 2
Etap 1: Wykonanie robót budowlanych obejmuje m.in.: budowę nowej konstrukcji jezdni, budowę chodnika dla pieszych, budowę obramowania jezdni, budowę zjazdów, budowę kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia ulicznego, przebudowę istniejących sieci uzbrojenia terenu kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu.
Etap 2: Wykonanie robót budowlanych obejmuje m.in.: wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, budowę drogi dla rowerów i pieszych, budowę przejść dla pieszych i przejazdu dla rowerów, regulację odwodnienia, budowę oświetlenia ulicznego, przebudowa i zabezpieczenie obcych sieci i urządzeń uzbrojenia terenu.
Etap 3: Wykonanie robót budowlanych Etapu 3 obejmuje m.in.: budowę nowej konstrukcji jezdni, budowę drogi dla rowerów, przebudowę i budowę zjazdów, przebudowę skrzyżowania na mini rondo, zapewnienie odwodnienia drogi, budowę oświetlenia ulicznego, wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.
W szczególności przedmiot zamówienia podstawowego (gwarantowanego) obejmuje wykonanie robót opisanych ww. dokumentacją techniczną. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 9.1 do SWZ.
Zamówienie objęte prawem opcji: Wykonanie robót budowlanych obejmuje m.in.: budowę nowej konstrukcji jezdni, budowę drogi dla rowerów, przebudowę i budowę zjazdów, przebudowę skrzyżowania na mini rondo, zapewnienie odwodnienia drogi, budowę oświetlenia ulicznego, wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.
W szczególności przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje wykonanie robót opisanych dokumentacją techniczną jak dla Etapu 3 zamówienia podstawowego (gwarantowanego). Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ. Część odcinka drogi gminnej nr 171001N objętej prawem opcji jest oznaczona na rysunku Projektu Zagospodarowania Terenu jako „Odcinek 2”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7723625,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10126724,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7723625,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 845-16-99-584
7.3.3) Ulica: Węgorzewska 4
7.3.4) Miejscowość: Gajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) roboty sanitarne
2) roboty elektryczne
3) roboty teletechniczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7723625,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- "Budowa dwóch przyłączy wodociągowych oraz elektrycznych do studni ujęcia wody D2A i D3A dla Zakładu Produkcji Wód, przy ulicy Węgierskiej 40- etap II" - znak sprawy DI -03/25
- Realizacja robót budowlanych w ramach zadania "Budowa odcinka drogi gminnej nr 206011G Male Chełmy - Rolbik
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Opacionka na dz. o nr ewid. 430, 431/2, 428/4, 446, na odcinku 585,00mb
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.