Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00663694/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego w 2025 r., część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD TARGOWISK MIEJSKICH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271182146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 154
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-859
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 250 40 08
1.5.8.) Numer faksu: 32 250 73 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ztm@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c15a16c9-d434-4a83-b559-45052969e7271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego w 2025 r., część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c15a16c9-d434-4a83-b559-45052969e727
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027464/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie polega na powtórzeniu wykonania usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego, określonej w zamówieniu podstawowym tj. opisanej w części II zamówienia ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2023/BZP 00480182/01, udzielonego wykonawcy w postępowaniu przeprowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. Powtórzoną usługę wykonawca realizować będzie przez okres dwunastu miesięcy , co odpowiada ilości miesięcy usługi powierzonej wykonawcy do realizacji w ramach zamówienia podstawowego. Zamówienie polegające na powtórzeniu wykonania usługi przewidziane zostało w zamówieniu podstawowym. Przedmiot powtarzanej usługi pozostaje zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość powtarzanej usługi uwzględniona została przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Do negocjacji w postępowaniu zaproszony został wykonawca realizujący usługę stanowiącą przedmiot zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c14346c0-7c9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP/ZP/4/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części II zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów:
a) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ulicy Katowickiej 59,
b) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy Pl. Miarki,
c) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ulicy Agnieszki 15,
d) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ulicy Panewnickiej 33,
e) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ulicy Chrobrego
f) obiektu biurowego zlokalizowanego w Katowicach przy ulicy Gliwickiej 154.
2. Przeznaczone do wywozu odpady Zamawiający gromadzić będzie w odrębnych pojemnikach, z podziałem na :
1) odpady zmieszane,
2) papier i karton,
3) plastik i metal,
4) szkło.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienie, określa projekt umowy.
4. Załączniki do projektu umowy, określają:
1) rodzaj i szacunkową ilość odpadów komunalnych przeznaczonych do wywozu z poszczególnych
obiektów, w okresie:
a) jednego miesiąca,
b) obowiązywania umowy;
2) minimalną częstotliwość wywozu odpadów z poszczególnych obiektów,
3) rodzaj i ilość pojemników/kontenerów na odpady, które zobowiązany jest dostarczyć wykonawca,
oraz miejsce ich dostarczenia,
4) częstotliwość mycia i dezynfekcji kontenerów/pojemników na odpady oraz rodzaj i ilość kontenerów/pojemników przeznaczonych do mycia i dezynfekcji.
5. Ilości odpadów przewidziane do wywozu są szacunkowe i mogą ulec istotnej zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności polegające na świadczeniu pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w szczególności osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wywozem odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189659,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189659,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189659,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REMONDIS Górny Śląsk Sp. z o. o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271762168
7.3.3) Ulica: Piotra Skargi 87
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS GÓRNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS GÓRNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189659,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- Usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz prowadzenie PSZOK z odbiorem odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rusinów
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.