eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolbrom"Zakup sprzętu kinotechnicznego dla kina Radość w Wolbromiu".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu kinotechnicznego dla kina Radość w Wolbromiu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM KULTURY W WOLBROMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001105327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 2

1.5.2.) Miejscowość: Wolbrom

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dk.wolbrom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dk.wolbrom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1006438

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność kulturalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu kinotechnicznego dla kina Radość w Wolbromiu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-387f971f-4b9c-430c-8815-67893a7aa0f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00566260/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu kinotechnicznego dla kina "Radość" w Wolbromiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 456603,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Światło nowej ery – projektor laserowy dla Kina Radość w Wolbromiu” obejmujące:
Zakup dostawę, montaż projektora w standardzie DCI o rozdzielczości 4K z laserowym źródłem światła dla projekcji 2D,3D, wraz z wyposażeniem dodatkowym, montażem dla Sali kinowej Kina „Radość” w Wolbromiu.

Zamówienie realizowane przy dofinansowaniu w ramach programów operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej „Rozwój kin – Cyfryzacja kin”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

38600000-1 - Przyrządy optyczne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 411492,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Metamorfoza Kina Radość w Wolbromiu”, obejmujące: zakup dostawę montaż, uruchomienie wzmacniaczy dla systemu audio nagłośnienia kinowego wraz z ich konfiguracją z istniejącymi elementami systemu nagłośnienia kinowego Kina Radość w Wolbromiu wg specyfikacji Zamówienia

Zamówienie realizowane przy dofinansowaniu w ramach programów operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej „Rozwój kin – Modernizacja kin”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32343000-9 - Wzmacniacze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych

4.5.5.) Wartość części: 45110,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474093,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829249,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474093,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinekspert Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291600434

7.3.3) Ulica: Przybyszewskiego 167

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-120

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474093,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51783,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576026,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51783,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinekspert Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291600434

7.3.3) Ulica: Przybyszewskiego 167

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-120

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51783,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.