Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00576779/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00589185/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00593002/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
- 2025/BZP 00025767/01 - Wynik z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa sprzętów, systemów i oprogramowań w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gąbina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GĄBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Gąbin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 41 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-sekretariat@gabin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gabin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2428bc2-88f9-4e29-8404-6f372f82a7841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Dostawa sprzętów, systemów i oprogramowań w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gąbina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2428bc2-88f9-4e29-8404-6f372f82a784
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046194/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 ,,Dostawa sprzętów, systemów i oprogramowań w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gąbina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021 –2027 (FERC) Priorytet II : Zaawansowane usługi cyfrowe działanie 2.2. – wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01- 001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576779
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część- Dostawa systemów i oprogramowania antywirusowego4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 120627,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część- Dostawa sprzętu4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31213300-5 - Szafy kablowe
31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 436149,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część- Dostawa oprogramowania do zarządzania zasobami IT4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 13298,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV część- Dostawa licencji do serwera posiadanego przez Urząd4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48610000-7 - Systemy baz danych
4.5.5.) Wartość części: 42724,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie części nr 2 zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 536 463,72 zł. brutto. W niniejszym postępowaniu dla części nr 2 złożono 2 oferty. Najtańsza spośród złożonych ofert opiewa na kwotę brutto 555 160,50 zł. Mając na uwadze fakt, że zamawiający w chwili obecnej nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie tej części zamówienia unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555160,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599976,75 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 4 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI GĄBIN
- ,,Utworzenie świetlicy wiejskiej w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrzykowie".
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ludwików stanowiącej dojazd do gruntów rolnych"
więcej: przetargi GĄBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego" - III
- "Dostawa licencji systemu antywirusowego i systemu EDR wraz z aktualizacją sygnatur przez okres 3 lat"
- Wzmocnienie potencjału technicznego i organizacyjnego cyberbezpieczeństwa w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Odnowienie wsparcia dla urządzeń sieciowych (firewall'e) PaloAlto
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.