Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597589/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady w różnych lokalizacjach Wrocławia, z dostosowaniem nawierzchni i wykonaniem oznakowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady w różnych lokalizacjach Wrocławia, z dostosowaniem nawierzchni i wykonaniem oznakowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c4e46af-8419-49bb-aceb-1446a79afbe5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056774/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa pojemników naziemnych systemowych na odpady wraz z niezbędną infrastrukturą na terenach objętych zarządem ZZK.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/221/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w różnych lokalizacjach na terenie Wrocławia, ograniczonych ulicami:
1) lokalizacja nr 1: ul. Piłsudskiego, pl. Legionów, pl. Muzealny, ul. Muzealna,
2) lokalizacja nr 2: ul. Piłsudskiego, ul. Świdnicka, ul. Kościuszki, ul. Stawowa,
3) lokalizacja nr 3: ul. Pestalozziego, ul. Oleśnicka, ul. Żeromskiego,
ul. Kluczborska, ul. Barlickiego,
4) lokalizacja nr 4: ul. Sądowa 8a-9a.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w m.in.:
1) prace przygotowawcze, w tym dostosowanie istniejącej nawierzchni pod ustawienie pojemników w lokalizacji nr 3 (wymiana fragmentu na nawierzchnię z kostki pełnej), zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 8 do SWZ),
2) dostawę fabrycznie nowych, stalowych, naziemnych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wraz z montażem szyn naprowadzających, zwanych dalej „pojemnikami”, o właściwościach i warunkach szczegółowo określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia”,
3) montaż oznakowania drogowego, tj. znaków zakazujących parkowanie przy pojemnikach i drodze dojazdowej,
4) oznakowanie pojemników nazwą frakcji,
5) prace towarzyszące związane z realizacją dostawy, w tym transport, rozładunek, montaż
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334133,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334133,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334133,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEWEA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932638592
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1,
7.3.4) Miejscowość: Byków
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334133,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ PODDASZA W BUD. NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 100-102 WE WROCŁAWIU
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa głowicy hokejowej i kardiologicznej oraz oprogramowania do aparatu USG dla Kliniki Neonatologii
- Zakup wraz z dostawą sprzętu poligraficznego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu strzeleckiego na zabezpieczenie działalności Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki.
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu A2 II
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników na odpady komunalne zmieszane i selektywnie zbierane
- Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową psiego wybiegu w Parku Rżąka, etap II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Zakup koszy miejskich
- Dostawa pojemników na odpady
- Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne w ramach zadania pn. "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Wierzbica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.