Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00598371/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 2025 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532397652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-048
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lo2.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lo2.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,182054,46bdcb4277b64173d87af1d8bb44a8cb.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 2025 R.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9a9a850-8ac4-45c7-bf5e-788176d1a39e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076918/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykuów spożywczych w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PLOII - 1/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa wieprzowego, wędlin (asortyment i ilości - jak w SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 121285,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa drobiowego (asortyment i ilości jak w SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 25280,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw i owoców (bez ziemniaków), asortyment i ilości - jak w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 103634,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ziemniaków (wymagania i ilości jak w SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 32182,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak możliwości zwiększenia kwoty planowanej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113898,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113898,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25179,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26145,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25179,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA DROBIARSKA DAKPOL Marek Bejm Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543196287
7.3.3) Ulica: Długa 185
7.3.4) Miejscowość: Borowe
7.3.5) Kod pocztowy: 42-133
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25179,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94037,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123551,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94037,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA „AGA” SP.J. KRATKIEWICZ PATRYK KRATKIEWICZ AGNIESZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532224029
7.3.3) Ulica: Głogowska 17B
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-315
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94037,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-19Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta którą złożono w postępowaniu na tą część podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25536,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa materiałów promocyjnych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEO 2021-2027
- ZP/03/2025 "Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o. w ramach projektu FEnIKS"
- U/12/2025/B Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z napełnieniem i dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz butli na gazy medyczne wraz z ich dzierżawą dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- [D/36/2025/A] Zakup i dostawa autobusu turystycznego na potrzeby UO
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej im. Jana Stapińskiego w Długiem.
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 sierpnia 2025r. do 31 stycznia 2026r.
- Dostawa warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego we Włodawie
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.