eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPowiat Żniński



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Żnin: Powiat Żniński
Numer ogłoszenia: 200659 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, fax 052 3031302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiat Żniński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa foliowanych aluminiowych tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żninie oraz odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej z form przewidzianej w art. 45 ust. 1 pkt. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca powinien wnieść w wysokości 6.500,00 złotych (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100) na konto Zamawiającego PKO BP Oddział Inowrocław 46 1020 1505 0000 0902 000 909 28.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - za spełnienie warunków posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie( zał. Nr 4 SIWZ), c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy, d) za spełnienie warunków dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( zał. Nr 5 SIWZ). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców ( lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt. a, b, c, d niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia, nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, c) oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, d) wykaz dokonanych dostaw załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, e) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie( Referencje), d) wykaz osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, g) wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, h) oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, i) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, j) oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty upływu terminu do składania ofert załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, k) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, l) zaparafowany projekt umowy załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt b do k niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. l niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez Wykonawców wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt. a niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt. k niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokumenty, o których mowa w ust. 3 ppkt. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokument, o którym mowa w ust. 3 ppkt. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, o których mowa w ust. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę( osobę uprawnioną) do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 88-400 Żnin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 Sekretariat Starosty Żnińskiego - pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.