eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumZorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reja 12

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@medyk.sztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.sztum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1006146

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220103669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-346

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolagdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolagdynia.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220114791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 29

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pmsp@medyk.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.slupsk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c122c30-9b54-4aa9-8774-7d49ef147f15

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00565253/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla słuchaczy szkoły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkól policealnych – etap II. Projekt realizowany jest w ramach działania 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.261.1.2024/P05.08

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170342,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Terapia punktów spustowych” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. definicja punktów spustowych,
b. podstawy fizjologiczne punktów spustowych,
c. czynniki sprzyjające powstawaniu punktów spustowych,
d. sposoby lokalizacji i palpacji punktów spustowych,
e. metody i techniki terapeutyczne wspomagające pracę na punktach spustowych,
f. wskazania i przeciwwskazania do masażu,
g. przebieg masażu,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. zasady palpacji punktów spustowych,
c. zastosowanie wybranych technik terapeutycznych (m.in. ucisk ischemiczny , rozluźnienie mięśniowo-powięziowe, PIR i inne),
d. opracowanie poszczególnych partii ciała oraz najczęściej spotykanych dolegliwości bólowych - ból w okolicy obręczy-barkowej, głowy, stawu łokciowego, nadgarstka, pleców (odcinek szyjny, piersiowy, lędźwiowy ) , obręczy biodrowej, stawu kolanowego i skokowego oraz stopy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6624,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Masaż Kobido” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. historia i filozofia masażu Kobido,
b. definicja i istota masażu Kobido oraz jego efekty,
c. anatomia mięśni twarzy,
d. podstawowe zasady wykonywania masażu,
e. techniki stymulacyjne, energetyzujące, delikatne, wrażliwe,
f. wskazania i przeciwwskazania do zabiegu,
g. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. metodyka masażu,
c. doskonalenie technik wykorzystywanych w masażu.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 10773,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Masaż Ajurwedyjski” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. główna koncepcja Ajurwedy – Teoria Panchamahabutas i trzech dosz,
b. Prakriti i Vikriti oraz metody balansujące – rozpoznawanie braku harmonii w sferze poszczególnych dosz,
c. wskazówki dotyczące ajurwedyjskiego podejścia do styl życia, diety i aktywności fizycznej,
d. metody diagnozy ajurwedyjskiej,
e. teoria terapii ajurwedyjskich, olejów i ziół,
f. anatomia ajurwedyjska i punkty Marma,
g. wskazania i przeciwwskazania do masażu Ajurwedyjskiego.
Praktyka:
a. przygotowanie gabinetu,
b. przebieg masażu,
c. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu,
d. przygotowanie oleju do masażu
e. prowadzenie masażu Abhyanga/Vishesh – ajurwedyjski masaż całego ciała,
f. prowadzenie masażu Shiroabhyanga – hinduski masaż głowy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8266,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Choreoterapia” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. krótki rys historyczny choreoterapii,
b. teoretyczne podstawy choreoterapii,
c. czynniki leczące w choreoterapii,
d. rozgrzewka uwalniająca jednostkę od napięć i otwierająca drogę do relaksacji,
e. ćwiczenia muzyczno-ruchowe (rozciągające, poprawiające koordynację ruchową, elastyczność, miękkość i obszerność ruchu, ćwiczenia wymagające pracy samodzielnej jak i współdziałania z jednym partnerem lub całą grupą),
f. improwizacje ruchowe przy muzyce,
g. podstawy tańca integracyjnego,
h. zabawa rytmem, dźwiękiem, tempem,
i. znaczenie przestrzeni w tańcu i w życiu,
j. ćwiczenia na rozwijanie świadomości ciała,
k. relaksacja przy muzyce,
l. trening terapeuty.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6613,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Makramy” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. krótki rys historyczny makramy,
b. teoretyczne podstawy makramy,
c. działania prozdrowotne wynikające z makramy,
d. nauka podstawowych węzłów makramy, w tym płaskiego, żebrowego oraz splotów ozdobnych,
e. wykonanie ozdób w technice makramy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5973,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Florystyczny” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. zajęcia teoretyczne z wiedzy o perspektywie, kolorze i kompozycji,
b. najnowsze trendy florystyczne,
c. podstawy tworzenia kompozycji roślinnych,
d. kompozycja układana na gąbce florystycznej,
e. wykonanie bukietu okazjonalnego.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9880,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Masaż tkanek głębokich” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. definicja i istota masażu tkanek głębokich oraz jego efekty,
b. podstawowe zasady wykonywania masażu,
c. ergonomia pracy masażysty,
d. podstawy anatomii palpacyjnej i diagnostyka funkcjonalna,
e. obszary wymagające szczególnej ostrożności,
f. czytanie ciała i zasady strukturalnej pracy z ciałem,
g. zastosowanie technik w wybranych dysfunkcjach i jednostkach chorobowych (m.in. choroba zwyrodnieniowa stawów, dyskopatie, rwa kulszowa, niespecyficzne dolegliwości bólowe kręgosłupa, napięciowe bóle głowy, stany pourazowe i pooperacyjne),
h. planowanie strategii pracy,
i. wskazania i przeciwwskazania do masażu tkanek głębokich,
j. przygotowanie gabinetu,
k. praca w wybranych pozycjach ułożeniowych na mięśniach,
l. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. metodyka wykonywania zabiegów i strategii postępowania,
c. trening technik terapeutycznych w wybranych dysfunkcjach i jednostkach chorobowych.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7540,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Terapia punktów spustowych” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. definicja punktów spustowych,
b. podstawy fizjologiczne punktów spustowych,
c. czynniki sprzyjające powstawaniu punktów spustowych,
d. sposoby lokalizacji i palpacji punktów spustowych,
e. metody – techniki terapeutyczne wspomagające prace na punktach spustowych,
f. wskazania i przeciwwskazania do masażu,
g. przebieg masażu,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. zasady palpacji punktów spustowych,
c. zastosowanie wybranych technik terapeutycznych (m.in. ucisk ischemiczny, rozluźnienie mięśniowo-powięziowe, PIR i inne),
d. opracowanie poszczególnych partii ciała oraz najczęściej spotykanych dolegliwości bólowych – ból w okolicy obręczy barkowej, głowy, stawu łokciowego, nadgarstka, pleców (odcinek szyjny, piersiowy, lędźwiowy), obręczy biodrowej, stawu kolanowego i skokowego oraz stopy
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8740,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Masaż Kobido” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. historia i filozofia masażu Kobido,
b. definicja i istota masażu Kobido oraz jego efekty,
c. anatomia mięśni twarzy,
d. podstawowe zasady wykonywania masażu,
e. techniki stymulacyjne, energetyzujące, delikatne, wrażliwe,
f. wskazania i przeciwwskazania do zabiegu,
g. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. metodyka masażu,
c. doskonalenie technik wykorzystywanych w masażu.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13080,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Masaż pielęgnacyjny w profilaktyce przeciwodleżynowej” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. podstawy anatomii z elementami fizjologii,
b. właściwości i działanie masażu pielęgnacyjnego w zapobieganiu odleżynom,
c. wskazania i przeciwwskazania do zabiegu,
d. pozycje ułożeniowe w masażu,
e. zasady i metodyka zabiegu,
f. rodzaje preparatów i środków wykorzystywanych w masażu,
g. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. trening technik masażu wykorzystywanych w masażu pielęgnacyjnym w profilaktyce przeciwodleżynowej.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5280,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Masaż relaksacyjny” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. podstawy anatomii z elementami fizjologii,
b. właściwości i działanie masażu,
c. wpływ masażu relaksacyjnego na organizm,
d. wskazania i przeciwwskazania do zabiegu,
e. przygotowanie do zabiegu,
f. zasady i metodyka zabiegu,
g. inne techniki relaksacji,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. trening technik masażu wykorzystywanych w masażu relaksacyjnym.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5333,33 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Ziołolecznictwo” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. informacje ogólne o ziołolecznictwie: podstawowe informacje o leczeniu ziołami, skąd brać zioła, jak je suszyć, jak przechowywać, parzenie ziół: napar, odwar, wyciągi itp.
b. kiedy zioła mogą szkodzić?,
c. charakterystyka wybranych ziół i roślin stosowanych w ziołolecznictwie: pokrzywa, koper włoski, nawłoć, dziurawiec, chaber bławatek, chmiel zwyczajny, dzika róża, glistnik jaskółcze ziele, rumianek, czosnek, arnika górska, głóg dwuszyjkowy, brzoza, lipa, anyż, babka lancetowata, bez czarny, kminek zwyczajny, jałowiec pospolity – analiza działania i części roślin używanych w ziołolecznictwie,
d. zioła w leczeniu: chorób serca, układu oddechowego, przewodu pokarmowego, chorób skóry, biegunka, choroby jamy ustnej, choroby dróg moczowych, choroby wątroby, dolegliwości kobiece, otyłości, chorób układu krążenia,
e. receptury zielarskie na różne schorzenia,
f. ozdrowieńcze kąpiele w ziołach,
g. aromatoterapia: olejki aromatyczne i ich zastosowanie.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4173,33 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Choreoterapia” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. krótki rys historyczny choreoterapii,
b. teoretyczne podstawy choreoterapii,
c. czynniki leczące w choreoterapii,
d. rozgrzewka uwalniająca jednostkę od napięć i otwierająca drogę do relaksacji,
e. ćwiczenia muzyczno-ruchowe (rozciągające, poprawiające koordynację ruchową, elastyczność, miękkość i obszerność ruchu, ćwiczenia wymagające pracy samodzielnej jak i współdziałania z jednym partnerem lub całą grupą),
f. improwizacje ruchowe przy muzyce,
g. podstawy tańca integracyjnego,
h. zabawa rytmem, dźwiękiem, tempem,
i. znaczenie dotyku, automasaż,
j. znaczenie przestrzeni w tańcu i w życiu,
k. ćwiczenia na rozwijanie świadomości ciała,
l. relaksacja przy muzyce,
m. trening terapeuty.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5520,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Makramy” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. krótki rys historyczny makramy,
b. teoretyczne podstawy makramy,
c. działania prozdrowotne wynikające z makramy,
d. ćwiczenia wprowadzające (z użyciem podstawowych węzłów makramy), instrukcja obrazkowa wiązania węzłów,
e. ćwiczenia praktyczne – wykonywanie prac.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5373,33 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Florystyczny” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. zajęcia teoretyczne z wiedzy o perspektywie, kolorze i kompozycji,
b. najnowsze trendy florystyczne,
c. podstawy tworzenia kompozycji roślinnych,
d. kompozycja układana na gąbce florystycznej,
e. wykonanie bukietu okazjonalnego.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7460,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Masaż Tajski” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. historia masażu Tajskiego,
b. koncepcja krążenia energii w ciele człowieka,
c. zalety masażu Tajskiego,
d. wskazania i przeciwwskazania do masażu,
e. przygotowanie gabinetu,
f. przebieg masażu,
g. etyka obowiązująca w czasie masażu,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie do zabiegu masażu,
b. metodyka masażu Tajskiego,
c. praca z ciałem, w tym:
- poprawne ułożenie ciała terapeuty,
- umiejętność właściwego użycia ciężaru własnego ciała w czasie zabiegu,
- techniki rozciągania kończyn i grzbietu,
- techniki nacisku.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 10293,33 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Masaż Lomi Lomi” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. historia masażu Lomi Lomi,
b. rodzaje masażu Lomi Lomi,
c. wpływ masażu na organizm,
d. rodzaje olejów stosowanych w czasie masażu,
e. wskazania i przeciwwskazania do masażu Lomi Lomi,
f. metodyka masażu,
g. przygotowanie gabinetu,
h. etyka obowiązująca w czasie masażu Lomi Lomi,
i. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie oleju do masażu,
b. przygotowanie stanowiska pracy,
c. nauka kroków fregaty – elementy tańca Hawajskiego w czasie masażu,
d. prowadzenie masażu Lomi Lomi.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 10965,33 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Kinesiotaping” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. wprowadzenie do koncepcji metody kinesiotapingu,
b. teoretyczne podstawy kinesiotapingu,
c. sprzęt i materiały do kinesiotapingu,
d. właściwości plastrów do kinesiotapingu,
e. wpływ taśmy na skórę i powięź powierzchniową oraz głęboką, na mięśnie, stawy i system krążeniowy/limfatyczny,
f. wskazania i przeciwskazania stosowania kinesiotapingu,
g. omówienie technik aplikacji kinesiotapingu,
h. etyka obowiązująca w czasie zabiegu,
i. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie do zabiegu,
b. praktyczna nauka oklejania w przykładowych dysfunkcjach,
c. techniki mięśniowe, przestrzenne, powięziowe,
d. techniki ścięgniste, więzadłowe, korekcyjne,
e. techniki limfatyczne,
f. kombinacje technik.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14186,67 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Warsztaty zdobienia paznokci One Stroke” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. rodzaje pędzli i sposób dbania o nie,
b. podstawy kompozycji,
c. dobór kompozycji do rodzaju płytki paznokcia,
d. proporcje,
e. technika mieszania barw,
f. technika pracy pędzlem,
g. technika aplikacji produktu,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie podłoża do pracy,
b. malowanie cieniutkich linii i zawijasów,
c. technika aplikacji produktu na pędzel oraz na tipsa,
d. cieniowanie płatków i listków,
e. tworzenie kwiatowych kompozycji.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12133,33 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Warsztaty zdobienia paznokci Zhostovo” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. zarys historyczny Zhostovo,
b. omówienie niezbędnych pędzli i akcesoriów,
c. schemat łączenia kolorów,
d. dokładne rozplanowanie zdobienia z podziałem na poszczególne etapy,
e. analiza kolorystyczna,
f. schemat budowy płatków oraz liści, ich kierunek i kształt,
g. rodzaje pędzli i sposób dbania o nie,
h. kompozycja i światłocień,
i. sposoby zabezpieczenia wzorów,
j. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie podłoża do pracy,
b. opracowanie szkicu zdobienia,
c. prawidłowy ruch pędzlem,
d. malowanie cieniutkich linii i zawijasów,
e. wyeksponowanie detali,
f. prawidłowe proporcje i rozmieszczenie płatków oraz liści,
g. dobór i łączenie kolorów,
h. wrażenie głębi przez wykorzystanie właściwości barw.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12133,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REACTIVE Monika Zygmuntowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482486646

7.3.3) Ulica: Kamieniec 3

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-837

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REACTIVE Monika Zygmuntowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482486646

7.3.3) Ulica: Kamieniec 3

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEB-TEAM Edyta Jaworska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811619859

7.3.3) Ulica: Czarne Górne 16a

7.3.4) Miejscowość: Gardeja

7.3.5) Kod pocztowy: 82-520

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEB-TEAM Edyta Jaworska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811619859

7.3.3) Ulica: Czarne Górne 16a

7.3.4) Miejscowość: Gardeja

7.3.5) Kod pocztowy: 82-520

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-837

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-837

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-837

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-837

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880002211

7.3.3) Ulica: Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880002211

7.3.3) Ulica: Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEB-TEAM Edyta Jaworska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811619859

7.3.3) Ulica: Czarne Górne 16a

7.3.4) Miejscowość: Gardeja

7.3.5) Kod pocztowy: 82-520

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-837

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-837

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880002211

7.3.3) Ulica: Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-837

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184

7.3.3) Ulica: Chopina 19

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184

7.3.3) Ulica: Chopina 19

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184

7.3.3) Ulica: Chopina 19

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184

7.3.3) Ulica: Chopina 19

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.