eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZakup i dostawy jaj w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawy jaj w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1001858

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawy jaj w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf67047-dfe8-46e8-9eff-4c1f11478431

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 ZAKUP I DOSTAWY JAJ W 2025 R.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558600

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 43/SZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132831,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy jaj w 2025 r.
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – JAJA (ELBLĄG I BRANIEWO)
ILOŚCI MINIMALNE
Miejsca dostaw: jaj spożywczych klasy AL
- Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Królewiecka 130, Łęczycka 10-12 - ilość 29 000 szt.
- Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 - ilość 29 000 szt.
Razem 58 000 szt.
ILOŚCI MAKSYMALNE
Miejsca dostaw: jaj spożywczych klasy AL
- Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Królewiecka 130, Łęczycka 10-12 - ilość 87 000szt
- Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 - ilość 87 000 szt.
Razem 174 000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 66415,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy jaj w 2025 r.
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – JAJA (Bartoszyce, Morąg)
ILOŚCI MINIMALNE
Miejsca dostaw: jaj spożywczych klasy AL
- Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Królewiecka 130, Łęczycka 10-12 - ilość 29 000 szt.
- Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 - ilość 29 000 szt.
Razem 58 000 szt.
ILOŚCI MAKSYMALNE
Miejsca dostaw: jaj spożywczych klasy AL
- Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Królewiecka 130, Łęczycka 10-12 - ilość 87 000szt
- Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 - ilość 87 000 szt.
Razem 174 000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 66415,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57855,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57855,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57855,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "BILIŃSKI" WALDEMAR BILIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761294444

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 17A/2

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-416

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57855,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57855,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MONA-KONTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441961922

7.3.3) Ulica: ul. Majora Hubala 6

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.