eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychOchrona osób i mienia II



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,181098,ba6ec79cefd00db39d3c983c4f38817e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891322535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bf3cfcd-888c-4b21-b3f2-766a3e66c643

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024808/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Ochrona obiektów UM (wspólny)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.98.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1705887,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127240,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia.
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi.
Pierwsza część przedmiotu zamów ienia (obejmująca sześć zadań) prowadzona jest w postępowaniu na zadanie pn. Ochrona osób i mienia (BZP.271.97.2024).
Niniejsze postępowanie obejmuje zadanie nr 7.

ZADANIE 7
OCHRONA OBIEKTÓW MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
Przedmiotem zamówienia jest ochrona techniczna i fizyczna obiektów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. (MZUK sp. z o.o.).

1. Biurowiec oraz obiekt bazy sprzętowej MZUK Sp. z o.o. przy ul. Kolejowej 4 i Lubelskiej w Wałbrzychu:
(Biurowiec przy ul. Kolejowej 4 i baza przy ul Lubelskiej tworzą jeden obiekt podlegający ochronie)
- ochrona elektroniczna w godzinach 15:00 - 06:00 od poniedziałku do piątku,
- ochrona elektroniczna całodobowa w soboty, niedziele i święta.
- przekierowanie sygnału wideo z instalacji Zamawiającego, do stanowiska monitorowana Wykonawcy.

2. Instalacja Komunalna i Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) przy ul. Beethovena 43
w Wałbrzychu działki nr 7/16 i 7/17 obręb Gaj nr 32:
- ochrona elektroniczna w godzinach 22.00 – 06.00 od poniedziałku do piątku,
- ochrona elektroniczna całodobowa w soboty, niedziele i święta,
- przekierowanie sygnału wideo z instalacji Zamawiającego, do stanowiska monitorowana Wykonawcy.
- ochronie podlegają: namiotowa hala stabilizacji, instalacja kompostowni odpadów zielonych/biodegradowalnych przy hali namiotowej, stalowa hala z mechaniczną linią sortowniczą, kontenerowe budynki administracyjne, Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów, place technologiczne zakładu, sprzęt mechaniczny, stacja paliw ON, maszyny, pojazdy, wyposażenie, kontenery, wagi (platformowa i najazdowa), surowce wtórne (które podlegają sprzedaży), instalacje elektryczne, instalacje informatyczne (WiFi, światłowód itp.) znajdujące się na terenie zakładu.

3. Baza Transportowa i Składowisko odpadów przy ul. Beethovena w Wałbrzychu działki nr 10/54, 10/57 obręb Gaj nr 32:
- ochrona elektroniczna w godzinach 21.00 – 05.00 od poniedziałku do piątku,
- ochrona elektroniczna całodobowa w soboty, niedziele i święta,
- przekierowanie sygnału wideo z instalacji Zamawiającego, do stanowiska monitorowana Wykonawcy.
- ochronie podlegają: budynki socjalno-administracyjne, magazyn soli, parking aut osobowych na zewnątrz bazy transportowej, sprzęt mechaniczny, pojazdy specjalistyczne – śmieciarki, pługi, ciągniki, pojazd dyspozytorów, spych, walec, kompaktor, place, garaż, budynek trafostacji i kwatera składowiska.

4. Hala i plac parkingowy dla sprzętu zmechanizowanego przy ul. Lubelskiej 3 w Wałbrzychu:
- 24 godziny monitoringu wizyjnego na dobę,
- ochrona elektroniczna w godzinach uzbrojenia alarmu (najczęściej 17.00 – 06.00).

5. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu działka nr 73/1 obręb Szczawienko nr 3:
- 24 godziny ochrony elektronicznej na dobę,
- przekierowanie sygnału wideo z instalacji Zamawiającego, do stanowiska monitorowana Wykonawcy.
- ochronie podlegają:
kontenerowe budynki administracyjne, garaż, Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów, place technologiczne, wyposażenie, kontenery, wagi (platformowa i najazdowa), surowce wtórne (które podlegają sprzedaży), instalacje elektryczne, instalacje informatyczne (WiFi itp.).

6. Osadniki z wodą + pompownia, oraz budynek techniczny na składowisku odpadów przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu działka nr 73/1 obręb Szczawienko nr 3:
- 24 godziny ochrony elektronicznej na dobę.

7. Zakład Pogrzebowy w Wałbrzychu ul. Chrobrego 27:
- 24 godziny ochrony elektronicznej na dobę. Dodatkowo pracownicy Zakładu Pogrzebowego wyposażeni będą w przyciski/piloty napadowe,
- przekierowanie sygnału wideo z instalacji Zamawiającego, do stanowiska monitorowana Wykonawcy.
- konwojowanie wartości pieniężnych Zakładu Pogrzebowego do placówki Banku PKO BP przy ul. Chrobrego 9 w Wałbrzychu.

8. Obiekt prosektorium, kaplicy i pomieszczenia socjalnego w Wałbrzychu ul Żeromskiego:
- ochrona elektroniczna w godzinach uzbrojenia alarmu najczęściej pn.-pt. 16.00 – 08.00, sobota od 14.00, niedziele i święta całodobowo

9. Obiekt kaplica cmentarna w Wałbrzychu ul. Cmentarna:
- ochrona elektroniczna w godzinach uzbrojenia alarmu najczęściej pn.-pt. 16.00 – 08.00, sobota od 14.00, niedziele i święta całodobowo

10. Obiekt kaplica cmentarna w Wałbrzychu ul. Moniuszki:
- ochrona elektroniczna w godzinach uzbrojenia alarmu najczęściej pn.-pt. 16.00 – 08.00, sobota od 14.00, niedziele i święta całodobowo

11. Farma fotowoltaiczna przy ul. Wysockiego w Wałbrzychu:
(wjazd przy GPZ Tauron) - 24 godziny ochrony elektronicznej na dobę.
- przekierowanie sygnału wideo z instalacji Zamawiającego, do stanowiska monitorowana Wykonawcy.


12. Zajezdnia autobusowa przy ul. Ludowej 1D w Wałbrzychu:
- ochrona elektroniczna placu parkingowego dla autobusów. Alarm będzie uzbrajany przez Dyspozytora zajezdni wg. potrzeb (najczęściej w godzinach 24.00 – 04.00).
- przekierowanie sygnału wideo z instalacji Zamawiającego, do stanowiska monitorowana Wykonawcy.

13. Toalety miejskie przy ul. Rycerskiej i ul. Bystrzyckiej w Wałbrzychu:
- 24 godzinny monitoring wizyjny,
- w urządzeniach otwierających drzwi do toalety po wrzuceniu monety, należy zamontować system który będzie uruchamiał alarm w przypadku próby ich uszkodzenia (4 sztuki).

14. Hala i plac magazynowy przy ul. Gwarków w Wałbrzychu:
- 24 godziny monitoringu wizyjnego na dobę,
- ochrona elektroniczna w godzinach uzbrojenia alarmu.
- przekierowanie sygnału wideo z instalacji Zamawiającego, do stanowiska monitorowana Wykonawcy.

Zastosowane Systemy Sygnalizacji Włamania muszą umożliwiać obsługiwanie ich przy pomocy aplikacji na smartfona.
Zastosowane czujki/czujki z wideoweryfikacją muszą być bezprzewodowe.

Zadania ochrony:
- ochrona nieruchomości przed włamaniem, grabieżą i penetracją osób niepożądanych,
- ochrona mienia pod względem przeciwpożarowym,
- ochrona mienia przed zniszczeniem, uszkodzeniem mogącym stanowić zagrożenie dla życia
i zdrowia ludzi oraz środowiska,
- niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego i policji o zaistnieniu przestępstwa na terenie ochranianego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem śladów pozostawionych przez sprawców,
- niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego i straży pożarnej w przypadku pożaru w ochranianym obiekcie,
- w sytuacjach tego wymagających podejmowanie interwencji przez własną zmotoryzowaną grupę interwencyjno – patrolową:
- zadaniem grupy interwencyjno – patrolowej jest szybkie dotarcie do monitorowanego obiektu, sprawdzenie przyczyny alarmu i zabezpieczenie jego w przypadku stwierdzenia śladów włamania.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320) unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Ochrona osób i mienia II”.

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Na realizację zamówienia Zamawiający może przeznaczyć kwotę 120 000,00 zł brutto.
W postępowaniu zostały złożone 4 oferty. Oferta najkorzystniejsza – złożona przez Przedsiebiorstwo Handlowo – Usługowe VICOTEL sp. z o.o. przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i której to kwoty Zamawiający nie zwiększy do najniższej ceny ofertowej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58006,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344572,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.