eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu sieciowego, serwerowego oraz licencji



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sieciowego, serwerowego oraz licencji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TRANSPORTU PUBLICZNEGO W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381750668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielopole 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-072

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ztp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ztp.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d20a4ae2-79b4-4621-acd1-d582170ba4d9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Transport Publiczny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu sieciowego, serwerowego oraz licencji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d20a4ae2-79b4-4621-acd1-d582170ba4d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041001/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa sprzętu sieciowego, serwerowego oraz licencji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TE.261.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 787081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt sieciowy: UTM/Firewall (Urządzenie kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego centralnym systemem zarządzania infrastrukturą sieciową opartym o kontroler wbudowany w urządzenia FortiGate, dopuszcza się sprzęt o parametrach nie gorszych niż opisany w OPZ zał. Nr 1 do SWZ) – 2 sztuki

Sprzęt sieciowy: Przełącznik zarządzany (Urządzenie kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego centralnym systemem zarządzania infrastrukturą sieciową opartym o kontroler wbudowany w urządzenia FortiGate, dopuszcza się sprzęt o parametrach nie gorszych niż opisany w OPZ zał. Nr 1 do SWZ) – 2 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

4.5.5.) Wartość części: 210081,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer (sprzęt o parametrach nie gorszych niż opisane w OPZ zał. Nr 1 do SWZ) - 2 sztuki,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48821000-9 - Serwery sieciowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 214000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Macierz dyskowa (Dopuszcza się sprzęt o parametrach nie gorszych niż opisany w OPZ zał. Nr 1 do SWZ)– 1 sztuka,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48821000-9 - Serwery sieciowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Licencje dostępowe (Dopuszcza się oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż opisane w zał. nr. 1 do SWZ) – 60 sztuk,
Licencje dostępowe ((Dopuszcza się oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż opisane w zał nr. 1 do SWZ) – 250 sztuk,

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 103000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235925,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235925,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235925,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SysAdvisors Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452234623

7.3.3) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 40/1A,

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-111

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235925,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 2 (serwer) zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 w związku z art. 266 ustawy – w tej części postępowania nie złożono ani jednej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228356,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228356,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228356,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SysAdvisors Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452234623

7.3.3) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40/1A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-111

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228356,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106699,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106699,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106699,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SysAdvisors Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452234623

7.3.3) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40/1A,

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-111

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106699,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UZASADNIENIE ODRZUCENIA OFERTY
Odrzucono w części 1 ofertę ISS IT Security System s.c. Ilona Żmuda-Janeczek, Marzena Musiał.
Uzasadnienie odrzucenia:
1) Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 w związku z art. 266 ustawy:
Zamawiający wymagał wniesienia przed terminem składania ofert wadium, zgodnie z pkt 9
SWZ. Wykonawca do upływu terminu składania ofert takiego wadium nie wniósł.
2) Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c w związku z art. 266 ustawy:
Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą jako przedmiotowych środków dowodowych
kart katalogowych ofertowanego sprzętu pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucji
producenta, zgodnie z pkt 5.1.2 SWZ. Wykonawca wraz z ofertą takich kart nie złożył.
Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą – w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (a takich wykonawców stanowią wspólnicy spółki
cywilnej) pełnomocnictwa do reprezentowania takich wykonawców w postępowaniu lub do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, zgodnie z pkt 5.1.5 SWZ (oraz art. 58
ust. 2 ustawy). Wykonawca wraz z ofertą takiego pełnomocnictwa nie złożył.
W tej sytuacji oferta podlega odrzuceniu jako pochodząca od wykonawcy, który nie złożył
w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego oraz innych dokumentów.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie wzywał Wykonawcy do uzupełnienia
przedmiotowych dokumentów z uwagi na fakt, że oferta podlega odrzuceniu niezależnie od
tego uzupełnienia, zgodnie z pkt 1 powyżej – na podstawie art. 107 ust. 3 w związku z art.
266 ustawy w odniesieniu do kart katalogowych oraz na podstawie art. 128 ust. 1 pkt 1 w
związku z art. 266 ustawy w odniesieniu do pełnomocnictwa

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.