eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiedlarowaDostawa wyposażenia wraz z montażem do Gminnej Biblioteki Publicznej w miejscowości Giedlarowa



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Gminnej Biblioteki Publicznej w miejscowości Giedlarowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA GMINY LEŻAJSK Z SIEDZIBĄ W GIEDLAROWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001250118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: XX

1.5.2.) Miejscowość: Giedlarowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbp_projekt@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://biblioteka.gminalezajsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-753eff98-8d7e-4ca0-abbc-b58ace606a33

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Gminnej Biblioteki Publicznej w miejscowości Giedlarowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-753eff98-8d7e-4ca0-abbc-b58ace606a33

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533526

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 416996,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje dostawę i montaż mebli i sprzętu AGD oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i RTV do nowo wybudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w miejscowości Giedlarowa.
2. Część I – „Dostawa i montaż mebli i sprzętu AGD”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz sprzętu AGD obejmująca następujący asortyment:
1. Zabudowa szatniowa - siedzisko
2. Zabudowa szatniowa - szafki
3. Sofa
4. Regał biblioteczny dwustronny- 180 cm
5. Regał na czasopisma z dolną szafką - 180 cm
6. Regał biblioteczny jednostronny 180 cm
7. Biurko komputerowe 160 cm
8. Biurko recepcyjne z regałem
9. Krzesło biurowe
10. Szafa aktowa
11. Sofa na nóżkach
12. Fotel na nóżkach nr 1
13. Stolik kawowy
14. Pufa nr 1
15. Pufa nr 2
16. Fotel obrotowy
17. Regał biblioteczny dwustronny 160 cm
18. Biurko recepcyjne narożne
19. Stolik dziecięcy
20. Krzesło dziecięce
21. Regał na czasopisma z dolną szafką - 180 cm
22. Fotel obrotowy
23. Stół mały - 80 cm
24. Krzesło biurowe
25. Zestaw siedzisk piankowych półokrągłych w odcieniach zieleni
26. Szafka półokrągła – mała z pomarańczową półką
27. Szafka półokrągła – duża z pomarańczowymi półkami
28. Szafka stojąca z pomarańczowymi półkami
29. Szafka stojąca z pojemnikami
30. Pojemnik na książki pomarańczowy
31. Dywan
32. Sofa narożna
33. Stolik kawowy
34. Pufa piankowa -Kurka
35. Pufa piankowa -Żaba
36. Wałek piankowy - Lew
37. Szafka RTV
38. Biurko narożne duże
39. Fotel obrotowy
40. Szafa aktowa
41. Stolik kawowy okrągły
42. Fotel na nóżkach nr 2
43. Szafka wnękowa 1
44. Szafa wnękowa 2
45. Aneks kuchenny mały
46. Stół duży - 140 cm
47. Krzesło tworzywo sztuczne
48. Biurko małe
49. Krzesło biurowe
50. Biurko narożne małe
51. Fotel obrotowy
52. Szafa aktowa
53. Fotel na nóżkach nr 2
54. Szafa metalowa z nadstawką
55. Stół średni - 120 cm
56. Krzesło konferencyjne
57. Szafa na laptopy
58. Aneks kuchenny duży
59. Aneks kuchenny - wyspa
60. Stół duży - 140 cm
61. Krzesło konferencyjne
62. Zmywarka
63. Płyta indukcyjna
64. Chłodziarko-zamrażalka
65. Piekarnik

3. Część II – „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i RTV”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i RTV obejmująca następujący asortyment:
1. Komputer AIO (all in one) wraz z pakietem biurowym
2. Komputer przenośny (laptop) wraz z pakietem biurowym
3. Server NAS
4. Dyski do serwera NAS
5. Urządzenie wielofunkcyjne
6. Access point
7. Telewizor
8. Konsola do gier
9. UPS

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj urządzeń, wyposażenia, ilości oraz minimalne wymagania zawarto w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.
5. Wykonawca w ramach swoich obowiązków dokona montażu przedmiotu zamówienia (po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów montażu z przedstawicielem Zamawiającego) oraz uruchomi poszczególne urządzenia i przeszkoli pracownika Biblioteki odnośnie ich działania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

48820000-2 - Serwery

30231300-0 - Monitory ekranowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284123,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516229,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284123,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martin Marcin Nieradka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 871122792

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284123,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Możliwe jest składanie ofert częściowych * TAK

Wartość zamówienia: 416996,96 PLN, w tym: część nr 1 - 325869,48 PLN, część nr 2 – 91127,48 PLN

OFERTY
(Informacje w SEKCJI VI dotyczą części nr 1 - „Dostawa i montaż mebli i sprzętu AGD”)

Część nr 2 - „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i RTV”:

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135928,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362970,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135928,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

(Informacje w SEKCJI VII dotyczą części nr 1 - „Dostawa i montaż mebli i sprzętu AGD”)

Część nr 2 - „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i RTV”:

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Jednoosobowa działalność gospodarcza
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273240907
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

UMOWA
(Informacje w SEKCJI VIII dotyczą części nr 1 - „Dostawa i montaż mebli i sprzętu AGD”)

Część nr 2 - „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i RTV”:

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135928,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.