Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590474/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyżywienie dzieci w szkołach podstawowych na terenie Miasta i Gminy
Nowa Dęba w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r. i od 01.09.2025r. do 19.12.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Dęba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158462671
1.5.8.) Numer faksu: 158465137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27bbb593-0e43-45cf-95d2-0fca5f90980f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyżywienie dzieci w szkołach podstawowych na terenie Miasta i GminyNowa Dęba w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r. i od 01.09.2025r. do 19.12.2025r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27bbb593-0e43-45cf-95d2-0fca5f90980f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207227/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wyżywienie dzieci w szkołach podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r. i od 01.09.2025r. do 19.12.2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 482129,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wyżywienie dzieci w szkołach podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r. i od 01.09.2025r. do 19.12.2025r.
2. Zamówienie dotyczy wyżywienia dzieci uczęszczających do szkół
podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba, polegające na przygotowaniu i dostarczeniu jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie zgodnie z zestawieniem 20-to dniowym (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ).
3. Wyżywienie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej
w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r. i od 01.09.2025r. do 19.12.2025r.
z uwzględnieniem przerw w nauce (przerwa wakacyjna, ferie zimowe, przerwy świąteczne, dni ustawowo wolne itp.). Dzienna szacunkowa liczba dzieci objętych wyżywieniem to ok. 335 dzieci (122 dzieci otrzymują posiłek cały, 213 otrzymują posiłek połówke) – jest to liczba szacunkowa i może ulegać ciągłym zmianom. Przewidywana liczba dni żywieniowych w okresie w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r. i od 01.09.2025r. do 19.12.2025r. to 194 dni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania liczby dzieci oraz dni w zależności od potrzeb. W przypadku gdy łączna zaplanowana liczba dostawy posiłków będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
Dzienna szacunkowa ilość posiłków to 335 porcji (całych lub połówek),
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399184,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624974,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399184,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Anna Jakobus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 817-138-61-57
7.3.3) Ulica: Kusocińskiego
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399184,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- "Robota budowlana - remont budynku nr 1 w Tarnobrzegu - etap III"
- Dostawa repelentów
- "Dostawa sprzętu dla Pionu Ochrony Informacji Niejawnych"
- "Robota budowlana - remont budynku nr 575 ( kuchnia-stołówka ) na terenie obozowiska OSPWL-Dęba w Nowej Dębie"
- Przebudowa infrastruktury drogowej z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Przedszkola Samorządowego w Barszczewie
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Zespołu Placówek Oświatowych w Ustce w okresie 01.09.2025 r. - 30.06.2026 roku
- Świadczenie usług zbiorowego żywienia - cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci do Gminnego Przedszkola im. Misia Uszatka w Grabicy
- Przygotowywanie w pomieszczeniach kuchennych SP w Woli Rasztowskiej i wydawanie całodziennego wyżywienia dla oddziałów przedszkolnych oraz jednodaniowych obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej
- Świadczenie usług hotelarskich w zakresie spotkań i konferencji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.