eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160128701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 403 36 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ocrg.opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ocrg.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/186632/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aed0c7d-000e-43d7-bc03-e69b1e1016ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia finansowany będzie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnegow ramach Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 Działanie 01.06 Promocja MŚP, w tym wsparcie internacjonalizacji oraz promocji eksportu

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636398

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA.3221.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288056 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pn.: Zaprojektowanie i wykonanie wielomodułowego stoiska wystawienniczego wielokrotnego użytku wraz z wyposażeniem oraz usługami w zakresie: magazynowania, transportu, montażu, demontażu i konserwacji stoiska w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ).
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i złożenia wraz z ofertą wstępnego projektu stoiska wystawienniczego na targi Budma w Poznaniu .
4. Wstępny projekt wielomodułowego stoiska wystawienniczego musi zawierać:
1) wizualizację 3D stoiska przynajmniej z 3 stron tj.: z góry, z boku, z przodu
2) elementy wyposażenia w 2D wraz z wymiarami,
3) przekrój poziomy stoiska, z usytuowaniem poszczególnych elementów zabudowy wraz z nazwami zamieszczonych na nim elementów,
zaznaczone punkty oświetleniowe,
4) dokładny opis stoiska z oświetleniem w tym urządzeń, elementów wyposażenia, zabudowy, mebli,
5) opis techniczny, który musi przedstawiać wymiary stoiska wystawienniczego oraz zasadnicze elementy wyposażenia technicznego m.in. przyłącza do instalacji elektrycznej.
5. Wstępny projekt wielomodułowego stoiska wystawienniczego musi zawierać opis techniczny poszczególnych elementów wyposażenia, w tym:
1) stref firm dla pięciu przedsiębiorstw województwa opolskiego - strefa musi być ogólnodostępna, widoczna dla uczestników targów. Strefa musi składać się z pięciu stoisk przeznaczonych dla niepowiązanych ze sobą przedsiębiorców MŚP reprezentujących własną branżę z województwa opolskiego na targach. (Zamawiający zapewnia dostęp do elektryczności na każdym stoisku przedsiębiorcy - min. 1 gniazdko oraz przedłużacz o długości min. 3 m (min. 5 gniazd);
2) strefy spotkań do prowadzenia rozmów biznesowych - stoisko musi być niedostępne dla zwiedzających (np. częściowo oddzielone ściankami, przepierzeniami), dostępne tylko dla przedsiębiorstw MŚP województwa opolskiego biorących udział w targach. Stoisko musi zapewniać warunki pozwalające na spokojne prowadzenie rozmów biznesowych, musi być wyposażone w stosowne oświetlenie (Zamawiający zapewnia dostęp do elektryczności - min. 2 gniazdka w strefie);
3) strefy informacyjnej - stanowiącej rodzaj recepcji i punktu informacyjnego, (Zamawiający zapewnia dostęp do elektryczności - min. 1 gniazdko w strefie);
4) zaplecza socjalno – magazynowego - umożliwiającego przechowywanie dodatkowych materiałów promocyjnych i rzeczy osobistych przedstawicieli przedsiębiorstw biorących udział w targach. Zaplecze musi być niedostępne dla zwiedzających.
5) oświetlenia i dekoracji;
6. Wstępny projekt stoiska wystawienniczego składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Wstępny projekt stoiska wystawienniczego składa się w formacie PDF lub JPG.
8. Projekt techniczny i projekt graficzny stoiska wystawienniczego musi zostać sporządzony
w pełnym kolorze, w rozdzielczości minimum 300 dpi.
9. Wstępny projekt stoiska wystawienniczego składany przez Wykonawcę wraz z ofertą nie jest przedmiotowym środkiem dowodowym, a tym samym nie podlega uzupełnieniu
i poprawieniu.
10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wstępnego projektu stoiska wystawienniczego wraz z ofertą lub złoży niekompletny wstępny projekt stoiska wystawienniczego to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

39153000-9 - Meble konferencyjne

39133000-3 - Zestawy wystawowe

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w terminie składania ofert płynęła jedna oferta, Wykonawcy: Clever Frame Sp. z o.o., ul. Grota Roweckiego 203, 52-214 Wrocław, która została odrzucona na podstawie:
1) Art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. oferta jest niezgodna z przepisami ustawy
oraz
2) Art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354308,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354308,88 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.