Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00586062/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA URZĄDZEŃ: OKULOGRAF ORAZ PRZENOŚNE URZĄDZENIE DO FUNKCJONALNEJ SPEKTROSKOPII DLA WYDZIAŁU INFORMATYKI ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO
W SZCZECINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e9f018a-6ee3-4816-ab00-ed3ecf138cff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA URZĄDZEŃ: OKULOGRAF ORAZ PRZENOŚNE URZĄDZENIE DO FUNKCJONALNEJ SPEKTROSKOPII DLA WYDZIAŁU INFORMATYKI ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGOW SZCZECINIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e9f018a-6ee3-4816-ab00-ed3ecf138cff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WI/941/942/2024/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 324259,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowegoi wolnego od wad prawnych i fizycznych okulografu stacjonarnego wraz oprogramowaniem oraz wyposażeniem dodatkowym (zwanego dalej „Sprzętem”).
2. W zakres niniejszego zamówienia (realizacji dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych) wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego SPRZĘTU (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia celnego w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej) w miejsce, którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie nr 104B (I piętro) w budynku Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 50 w Szczecinie (budynek wyposażony w windę zdolną do przewiezienia urządzeń). Do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej;
2) Zapewnienie Zamawiającemu minimum licencji bezterminowej, pełnej i co najmniej jednostanowiskowej w odniesieniu do oprogramowania wskazanego w Załączniku nr: 2A jak też ewentualnych innych programów komputerowych, jeżeli programy takie stanowić będą przedmiot oferty w Zadaniu lub części składowe niezbędne do korzystania z zaoferowanego w Zadaniu SPRZĘTU. Szczegółowy opis oprogramowania, wsparcia technicznego i aktualizacji zawierają załączniki 2A;
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu SPRZĘT, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na SPRZĘT na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty wydania Zamawiającemu SPRZĘTU.
4) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej ( na zaoferowany Sprzęt w Zadaniu) w zakresie wynikającym ze złożonej oferty (Karta Gwarancyjna);
b) Instrukcji korzystania i poprawnej eksploatacji, w tym ewentualnie serwisowania
i konserwacji (Instrukcja Obsługi) na zaoferowany Sprzęt z Zadania;
Innych dokumentów, jeżeli zaoferowany SPRZĘT z Zadania, jego producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania ze SPRZĘTU w Zadaniu po stronie Zamawiającego (jako użytkownika). Przez dokumenty, o których mowa powyżej, rozumie się również nośniki oprogramowania w takim zakresie, w jakim są dla niego wymagane w Załączniku nr: 2A.
3. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzi również usuwanie wad i wykonywanie
dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany
i dostarczony SPRZĘT w Zadaniu oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady – jako świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu SPRZĘTU.
4. Szczegółowo świadczenia składające się na zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48461000-7 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 214862,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowegoi wolnego od wad prawnych i fizycznych urządzenia do funkcjonalnej spektroskopii bliskiej podczerwieni wraz oprogramowaniem oraz wyposażeniem dodatkowym (zwanego dalej „Sprzętem”).
2. W zakres niniejszego zamówienia (realizacji dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych) wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego SPRZĘTU (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia celnego w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej) w miejsce, którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie nr 104B (I piętro) w budynku Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 50 w Szczecinie (budynek wyposażony w windę zdolną do przewiezienia urządzeń). Do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej;
2) Zapewnienie Zamawiającemu minimum licencji bezterminowej, pełnej i co najmniej jednostanowiskowej w odniesieniu do oprogramowania wskazanego w Załączniku nr: 2B jak też ewentualnych innych programów komputerowych, jeżeli programy takie stanowić będą przedmiot oferty w Zadaniu lub części składowe niezbędne do korzystania z zaoferowanego w Zadaniu SPRZĘTU. Szczegółowy opis oprogramowania, wsparcia technicznego i aktualizacji zawierają załączniki 2B;
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu SPRZĘT, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na SPRZĘT na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty wydania Zamawiającemu SPRZĘTU.
5) Wydanie Zamawiającemu:
c) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej ( na zaoferowany Sprzęt w Zadaniu) w zakresie wynikającym ze złożonej oferty (Karta Gwarancyjna);
d) Instrukcji korzystania i poprawnej eksploatacji, w tym ewentualnie serwisowania
i konserwacji (Instrukcja Obsługi) na zaoferowany Sprzęt z Zadania;
Innych dokumentów, jeżeli zaoferowany SPRZĘT z Zadania, jego producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania ze SPRZĘTU w Zadaniu po stronie Zamawiającego (jako użytkownika). Przez dokumenty, o których mowa powyżej, rozumie się również nośniki oprogramowania w takim zakresie, w jakim są dla niego wymagane w Załączniku nr: 2B.
3. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzi również usuwanie wad i wykonywanie
dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany
i dostarczony SPRZĘT w Zadaniu oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady – jako świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu SPRZĘTU.
4. Szczegółowo świadczenia składające się na zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31644000-2 - Różne rejestratory danych
4.5.5.) Wartość części: 183977,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214863,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214863,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214863,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INTERLAB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. KOSIARZY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512001645
7.3.3) Ulica: ul. KOSIARZY nr 37, lok. 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-953
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214863,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183977,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183977,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183977,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INTERLAB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512001645
7.3.3) Ulica: ul. KOSIARZY, nr 37, lok. 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-953
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183977,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 53 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa urządzeń do cyfrowej transmisji danych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie.
- Dostawa zestawu dronów specjalistycznych z wyposażeniem do Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu Wind & Energy ...
- Opracowanie Programu Rewaloryzacji Parku im. Stefana Żeromskiego w Szczecinie - część II
- Dostawa z montażem mebli hotelowych do Strefy Studenta Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- "Świadczenie usług przewozu w ramach transportu sanitarnego dla przychodni WOMP-ZCLiP w Szczecinie i w Stargardzie".
- Modernizacja obiektu magazynowo-garażowego na terenie Ośrodka Szkolenia PSP w Bornem Sulinowie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - Część III
- Dostawa potencjostatów-galwanostatów dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki"
- Dostawa materiałów zmiennofazowych jako magazynów energii termicznej dla WEiA Politechniki Gdańskiej na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie syst. do chromatografii cieczowej FPLC do oczyszczania białek, oligonukleotydów, kwasów nukleinowych, RNA i DNA wraz z kolektorem frakcji dla WBBiB i szkoleniem.
- Zakup wyposażenia laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie w ramach realizacji programu Interreg - II procedura
- Dostawa programu do profesjonalnego tworzenia grafiki i rysunków w publikacjach naukowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: Różne rejestratory danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.