Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585952/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania NUIX Workstation for LE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Krajowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363918998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postępu 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pk.baf@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/prokuratura-krajowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72df96a9-9040-4216-850b-1b046ef97b011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania NUIX Workstation for LE.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72df96a9-9040-4216-850b-1b046ef97b01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245724/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przedłużenie usługi wsparcia technicznego dla 25 licencji oprogramowania użytkowanego przez Prokuraturę Krajową, Prokuratury Regionalne, Prokuratury Okręgowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-10.261.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego specjalistycznego oprogramowania NUIX Workstation for LE (dla 25 licencji, na okres w zależności od grupy licencji, wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486569,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486569,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486569,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROCERTIV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241149126
7.3.3) Ulica: ul. Wiertnicza 24A lokal 8
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-304
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486569,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 488 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenie procedury legalizacyjnej dla zadania budowy przejścia granicznego kolejowego Hrebenne
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Królewska 47 m. 38 część nr 2: Nowogrodzka 6 m. 23
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Centralnego Ośrodka Informatyki
- Obsługa konferencji YoungChem 2026
- Rozbudowa przestrzeni dyskowej w posiadanych przez zamawiającego deduplikatorach.
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podst. pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Ełku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi serwisu pogwarancyjnego infrastruktury serwerowej i macierzy dyskowych wraz z przełącznikami SAN/LAN
- Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych administrowanych przez MZUiM w Tychach
- Zakup wsparcia technicznego dla oprogramowania NUIX Workstation for LE.
- Wznowienie i zapewnienie usługi wsparcia do posiadanego przez Zamawiającego pakietu oprogramowania Siemens
- "Świadczenie Usługi Opieki Serwisowej Systemu ERP TETA EDU wraz z TETA ME (Portal pracowniczy) zainstalowanego i eksploatowanego przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie"
- Zapewnienie usług serwisowych i aktualizacji oprogramowania dla urządzeń sieciowych Sądu Najwyższego.
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





