eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu z podziałem na 16 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu z podziałem na 16 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu z podziałem na 16 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42cb6871-7d74-446e-bc8b-93cb2446fbb4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/61/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 39/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213503,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 KMP Ostrołęka, CBŚP o/Ostrołęka, ul. Janusza Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 23780,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
KMP Płock, CBŚP o/Płock, ul. Al. Kilińskiego 8, 09-400 Płock

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8195,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
KPP Białobrzegi, ul. Stefana Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7902,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
KPP Ciechanów, ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5
KPP Gostynin, ul. 3 – go Maja 17, 09-500 Gostynin

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16829,27 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
KPP Grójec, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 18719,22 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7
KPP Łosice, ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 3672,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8
KPP Maków Mazowiecki, ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 10541,85 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9
KPP Płońsk, ul. 1 – go maja 3, 09-100 Płońsk

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8495,93 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10
KPP Przasnysz, ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11
KPP Pułtusk, ul. Marii Skłodowskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16829,27 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12
KPP Sochaczew, ul. 1 – go Maja 10, 96-500 Sochaczew

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 38414,63 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13
KPP Szydłowiec, ul. Tadeusza Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 5463,41 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14
KPP Wyszków, ul. Tadeusza Kościuszki 13, 07-200 Wyszków

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7219,51 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15
KPP Żuromin, ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8741,46 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 16
KPP Żyrardów, ul. Fryderyka Chopina 4/6, 96-300 Żyrardów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 19756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Myjnia samochodowa. Pranie tapicerki i dywanów Małgorzata Markiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670085049

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska, nr 34,

7.3.4) Miejscowość: Białobrzegi

7.3.5) Kod pocztowy: 26-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.