Ogłoszenie z dnia 2024-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00643471/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
- 2024/BZP 00661440/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321462551
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 19
1.4.2.) Miejscowość: Dziwnów
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-420
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: odpady@zwik.dziwnow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipzwikdziwnow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653535
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00643471
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
gdy zachodzić będzie co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Ponadto – stosownie do treści art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP oraz art. 436 pkt. 4 ustawy PZP - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści Umowy poprzez:
a) zmianę wysokości rat leasingowych lub łącznego wynagrodzenia na skutek zmiany stawek podatku VAT bądź też zmiany wysokości oprocentowania wywołanego zmianą WIBORu – w tej sytuacji wysokość rat ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu o kwotę wywołaną zmianą odpowiednio stawki VAT lub też zmianą WIBORu;
b) skrócenie okresu umowy leasingu wraz ze zmianą wysokości rat odpowiednią do skróconego okresu leasingu – skrócenie okresu obowiązywania Umowy będzie możliwe w uzasadnionych okolicznościach o czas wskazany we wniosku Zamawiającego nie więcej jednak niż o 50% pierwotnego okresu obowiązywania umowy. Skróceniu okresu obowiązywania umowy może nastąpić jednocześnie z odpowiednią do skróconego okresu obowiązywania Umowy zmianą wysokości raty z zachowaniem zasady proporcjonalności;
c) skrócenie terminu, w jakim Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji wykupu Sprzętu – termin ulegnie skróceniu wyłącznie na wniosek Zamawiającego i nie może on ulec skróceniu o więcej niż 50% w stosunku do pierwotnego terminu oznaczonego w Umowie;
d) zmianę harmonogramu płatności w okresie trwania umowy polegającą na zmianie terminu płatności lub wysokości rat leasingowych (wyłącznie w sytuacjach opisanych w lit. a powyżej).
e) zmianę terminu dostawy w sytuacjach uzasadnionych działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację dostawy przedmiotu zamówienia - termin dostawy zostanie wydłużony o czas odpowiadający okresowi zaistnienia siły wyższej;
f) zmianę terminu dostawy w sytuacjach wywołanych brakiem możliwości realizacji dostawy przedmiotu zamówienia w pierwotnym terminie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – termin dostawy zostanie wydłużony o czas odpowiadający okresowi uzasadnionej przeszkody w realizacji dostawy
WALORYZACJA
1. W związku z tym, że Umowa została zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy, Zamawiający wprowadza postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy.
2. Wartość wynagrodzenia może zostać waloryzowana (w górę lub w dół) w oparciu o roczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS, pod warunkiem, że poziom zmiany cen na podstawie ww. wskaźnika będzie większy aniżeli 5% w porównaniu do wartości tegoż wskaźnika za rok poprzedni.
3. Waloryzacja wartości wynagrodzenia następuje na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, co Strona wnioskująca zobowiązana jest wykazać, i wymaga podpisania aneksu do Umowy.
4. Z uwzględnieniem ust. 3, wniosek o podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może zostać złożony w okresie obowiązywania Umowy. Pierwszy wniosek może zostać złożony nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od zawarcia Umowy. W celu uniknięcia wątpliwości, występowanie o zmianę wynagrodzenia nie jest możliwe, jeśli nie upłynął okres wskazany w zdaniach poprzedzających.
5. Postanowienie ust. 4 nie narusza art. 439 ust. 3 ustawy PZP.
6. Maksymalna wysokość zmiany wartości wynagrodzenia na podstawie ust. 4 wynosi 5% wartości wynagrodzenia umownego brutto.
Po zmianie:
gdy zachodzić będzie co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Ponadto – stosownie do treści art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP oraz art. 436 pkt. 4 ustawy PZP - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści Umowy poprzez:
a) zmianę wysokości rat leasingowych lub łącznego wynagrodzenia na skutek zmiany stawek podatku VAT bądź też zmiany wysokości oprocentowania wywołanego zmianą WIBORu – w tej sytuacji wysokość rat ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu o kwotę wywołaną zmianą odpowiednio stawki VAT lub też zmianą WIBORu;
b) skrócenie okresu umowy leasingu będzie możliwie po upływie 40 % normatywnego okresu amortyzacji - ewentualna spłata zobowiązania Zamawiającego i zmiany harmonogramu spłat rat leasingowych nastąpią po uzyskaniu zgody Wykonawcy, o ile obowiązujące przepisy prawa będą dopuszczały taką możliwość w tym m.in. przepisy podatkowe, postanowienia lub interpretacje urzędów podatkowych oraz nie będzie powodować u Wykonawcy negatywnych obciążeń podatkowych.
c) zmianę harmonogramu płatności w okresie trwania umowy polegającą na zmianie terminu płatności lub wysokości rat leasingowych (wyłącznie w sytuacjach opisanych w lit. a powyżej).
d) zmianę terminu dostawy w sytuacjach uzasadnionych działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację dostawy przedmiotu zamówienia - termin dostawy zostanie wydłużony o czas odpowiadający okresowi zaistnienia siły wyższej;
e) zmianę terminu dostawy w sytuacjach wywołanych brakiem możliwości realizacji dostawy przedmiotu zamówienia w pierwotnym terminie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – termin dostawy zostanie wydłużony o czas odpowiadający okresowi uzasadnionej przeszkody w realizacji dostawy.
WALORYZACJA
1. W związku z tym, że Umowa została zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy, Zamawiający wprowadza postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy.
2. Wartość wynagrodzenia może zostać waloryzowana (w górę lub w dół) w oparciu o roczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS, pod warunkiem, że poziom zmiany cen na podstawie ww. wskaźnika będzie większy aniżeli 5% w porównaniu do wartości tegoż wskaźnika za rok poprzedni.
3. Waloryzacja wartości wynagrodzenia następuje na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, co Strona wnioskująca zobowiązana jest wykazać, i wymaga podpisania aneksu do Umowy.
4. Z uwzględnieniem ust. 3, wniosek o podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może zostać złożony w okresie obowiązywania Umowy. Pierwszy wniosek może zostać złożony nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od zawarcia Umowy. W celu uniknięcia wątpliwości, występowanie o zmianę wynagrodzenia nie jest możliwe, jeśli nie upłynął okres wskazany w zdaniach poprzedzających.
5. Postanowienie ust. 4 nie narusza art. 439 ust. 3 ustawy PZP.
6. Maksymalna wysokość zmiany wartości wynagrodzenia na podstawie ust. 4 wynosi 5% wartości wynagrodzenia umownego brutto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup pojazdu służącego kontroli jakości powietrza na potrzeby Strażnika Gminnego Gminy Słomniki" - II postępowanie.
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
- Dostawa samochodu elektrycznego dostawczego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Zakup i dostawa samochodu osobowego hybryda plug-in dla Eko- Skarbimierz Sp. z o.o.
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.