Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636644/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup busa do przewozu osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523816005
1.5.8.) Numer faksu: 523816290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dabrowachelminska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl/pn/dabrowachelminska/demand/186937/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup busa do przewozu osób2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49efed86-3176-46d9-8b3c-c979e23701a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup busa do przewozu osób”:
1) Dostawa samochodu ciężarowego typu autobus (21 osobowego) z możliwością przystosowania do przewozu osób z niepełnosprawnością, dostosowanego do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (standardami, cechami i wymaganiami technicznymi) określonymi w załączniku nr 5 do SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia oraz uwarunkowania dotyczące realizacji określono również w załączniku nr 4 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy
3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu używanego samochodu
osobowego o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału wraz z wyposażeniem, zwanym dalej
„samochodem” lub „pojazdem” zgodnie ze SWZ, załącznikami do niej, oraz umową.
4) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne (o ile nie określono tego inaczej), a ich spełnienie jest obligatoryjne.
5) Dostępność dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania z dostosowaniem samochodu do potrzeb wszystkich użytkowników w szczególności osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania.Uzasadnienie decyzji: Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na względzie powyższe, Zamawiający informuję, iż ceny złożonych ofert w przedmiocie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 260 000,00 zł brutto (słownie: dwieście sześćdziesiąt i 00/100 zł).
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do oferty najkorzystniejszej cenowo. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia rzeczonego postępowania na ww. podstawie prawnej.
Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416970,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie straży gminnej w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Czerwińsk nad Wisłą
- Dostawa autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnościami (w tym na wózku inwalidzkim)
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.