Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT LOKALU MIESZKALNEGO FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzbk-leszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT LOKALU MIESZKALNEGO FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c473cd5-b0ed-4458-8a59-df522df20461
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069762/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE – FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu nr spr. DOR.210.41.2024 do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 27.11.2024r. do godz. 10.00 w zakresie części V - dotyczącej remontu lokalu przy ul. Słowiańskiej 25/15, 64-100 Leszno nie została złożona żadna oferta i Zamawiający unieważnił tą część postępowania ze względu na brak złożonych ofert.
Postępowania w trybie z wolnej ręki z zastosowaniem procedury przewidzianej dla zamówienia, którego wartość nie przekracza aktualnych progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Przesłanka udzielenia zamówienia z art. 305 pkt 2) PZP:" Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione."
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d49ac226-ddd5-4614-b7a7-6b64f648bdc2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOR.210.47.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT LOKALU PRZY UL. SŁOWIAŃSKA 25/15, 64 – 100 LESZNO
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
- rozebranie ścianek działowych,
-gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wykonanie gładzi gipsowych na ścianach I sufitach,
-wym kratek wentylacyjnych,
- malowanie ścian i sufitów,
-zerwanie listew podłogowych,
-zerwanie wykładziny podłogowej,
-wymian stolarki drzwiowej,
-powiększenie otworów drzwiowych,
-wykonanie ścianek działowych z płyt g/k na ruszcie stalowym,
-wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g/k na rusztach stalowych
-położenie płyt podłogowych OSB,
-położenie wykładziny podłogowej,
-montaż listew podłogowych,
-wykonanie posadzki z płytek w łazience,
-wym stolarki okiennej
-wym instalacji elektrycznej,
-remont inst. wod-kan,
-wym zlewozmywaka z baterią,
-wym umywalki z baterią,
-wym wanny na brodzik,
-wym muszli ustępowej w kpl.,
-wym kuchni gazowej,
-próba szczelności wew. inst. gazowej,
-uruchomienie kotła gazowego,
-demontaż i montaż grzejników stalowych płytowych,
-wywóz i utylizacja gruzu.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załączniki do zaproszenia do udziału w negocjacjach (załącznik nr 10, odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
3. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu
o dokumentację techniczną i przedmiary robót wg Załączników nr 10, do
Zaproszenia do udziału w negocjacjach.
4. Zamaw. dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych
równoważnych opisywanych w dokumentacji technicznej załączonej do Zaproszenia do
udziału w negocjacjach, stanowiącej Załącznik nr 10, do Zaproszenia do udziału w
negocjacjach.
5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą
zasady i wymagania określone w:
- Umowie, protokole z negocjacji,
- dokumentacji projektowej,
- STWiORB,
- przedmiarach robót,
-obowiązujących normach, przepisach technicznych i wiedzy technicznej,
z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązujących normach,2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie,3) materiały porozbiórkowe pozyskane przy przedmiotowych robotach należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2023 poz.1587 ze zm. ) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.6. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U.2021 poz.1213 ).7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ryczałtową ceną ofertową obejmuje także:1) Organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót, 2) Właściwe zabezpieczenie ludzi i sprzętu w trakcie realizacji zamówienia,3) Nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie robót jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych;4) Właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i dokonania odbioru końcowego; 5) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do należytego stanu i porządku, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu przyległego;6) W przypadku konieczności wykonania przyłączy wody i energii elektrycznej do potrzeb realizacji przedmiotu umowy – Wykonawca zrobi to na własny koszt, a Zamaw. umożliwi na koszt Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej z istniejących instalacji.7) Ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.8. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:1) Protokolarne przejęcie terenu robót od Zam.;2) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania terenu robót;3) Usuw. w określonym przez Zam. i Inspektora Nadzoru, terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości;4) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru;5) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót;6) Przestrzeganie zasad BHP;7) Bieżące utrzymanie czystości na terenie robót;8) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę uczestniczącąw realizacji zamówienia, o której mowa w Rozdziale IV ust. 2 pkt. 2 lit. b) Zaproszenia do udziału w negocjacjach. 9) Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru.10) Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zam..11) Zamaw. wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Załączniku nr 9 projekt do umowy) Zaproszenia do udziału w negocjacjach.Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zam.) realizacji nowych zadań inwestycyjnych Zamaw. zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zam. wynagrodzenia.W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zam. do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamaw. każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zam. wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamaw. nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. 12) Uczestniczenie w ewentualnych przeglądach gwarancyjnych ( jeden w roku) -nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamaw. jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zam. terminie. 13) Usuw. wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zam..9. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia robót jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robót.10. Z tytułu opóźnień w przekazaniu terenu robót Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo żądania odszkodowania w ramach kar umownych.11. Roboty w ramach przedmiotu zamówienia, będą podlegały odbiorowi końcowemu, po zakończeniu prac na danym obiek.12. Wykon. zobowiązany jest do posiadania w całym okresie realizacji Umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku, gdy termin ważności polisy OC Wykonawcy, upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej.
Nie dokon. powyższego będzie stanowiło podst. do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji
zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy.13. Na żądanie Inspektora Nadzoru, zgłaszający do odbioru wykonane prace Wykonawca będzie zobowiązany, przedstawić Zamawiającemu następujące Dok.: 1) potwierdzony obmiar robót; 2) deklaracje zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (t.j. Dz.U.2023.873 );3) udzieloną pisemną gwarancję na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia;4) dokumentację powykonawczą wraz ze wszystkimi zmianami dokonywanymi w toku prowadzenia robót, potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru; 5) oraz inne Dok. nie wymienione, a wymagane obowiązującymi przepisami prawa, normami w tym zakresie.14. Brak potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru, że prace zostały wykonane zgodnie z umową, spowoduje przez Zam. nieodebranie robót.15. Zamaw. nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. 16. Zamaw. nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zam.. 17. Dok. dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno.18. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac.19. Zamaw. umożliwi wizję lokalną obiektu, w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie mailowym na adres: przetargi@mzbk-leszno.pl, z Panem Zdzisławem Lomanem. 20. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wyk
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Kuba-Bart
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972291040
7.3.3) Ulica: Okrzei 27
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "KUBA-BART"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "KUBA-BART"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy materiałów do sterylizacji
- Sukcesywne dostawy soczewek i noży okulistycznych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4771P na odcinku od skrzyżowania z DP 4770P w m. Wilkowice do skrzyżowania z DW309- dokumentacja projektowa- poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 10*
- "Dostawy paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie"
- Sukcesywny zakup i dostawa nowych pojemników na odpady komunalne
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Babia Wieś 5/6 w Bydgoszczy
- Remont wybranych pomieszczeń w budynku nr 1 Archiwum Państwowego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104, 40-145 Katowice - ETAP 2 - roboty budowlane
- Przebudowa terenu utwardzonego wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem
- Roboty budowlane polegające na utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Syców w 2025 roku
- Remont drogi gminnej nr 109067L od km 0+716 do km 1+298 w miejscowości Wierzchowiska Drugie
- Wykonanie obudowy studni głębinowej nr 3 wraz z budową przyłącza wodociągowego i elektroenergetycznego od studni nr 3 do budynku stacji uzdatniania wody w Dąbrowie Biskupiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.