Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00551565/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Skompletowanie oraz dostawa produktów wytwarzanych przez podmioty ekonomii społecznej z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432687353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Diamentowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-447
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9974121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Skompletowanie oraz dostawa produktów wytwarzanych przez podmioty ekonomii społecznej z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-062e38e6-7ea5-4006-a140-53477274068f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054433/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa produktów od podmiotów Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługa realizowana w ramach projektu pn. „Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim” współfinansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSP.TP.2311.48.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Skompletowanie, zakup wraz z opakowaniem i dostawę toreb wytwarzanych przez PES;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 41814,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Skompletowanie, zakup wraz z opakowaniem i dostawę zestawów filiżanek wytwarzanych przez PES;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Skompletowanie, zakup wraz z opakowaniem i dostawę kompozycji świątecznych wytwarzanych przez PES.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 13666,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46803,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46803,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Centrum Realizacji sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123459774
7.3.3) Ulica: Skautów 11B
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-055
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE CENTRUM REALIZACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWE CENTRUM REALIZACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46803,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 29.10.2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę dla: części 2: 35 000,00 brutto oraz dla części 3: 15 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu w obu częściach cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 29.10.2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę dla: części 2: 35 000,00 brutto oraz dla części 3: 15 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu w obu częściach cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie przeglądu i wykonanie niezbędnych konserwacji drewnianych wiat turystycznych oraz stojących obok nich drewnianych tablic informacyjnych na Centralnym Szlaku Rowerowym Roztocza.
- Dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego i wędlin
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i materiałów filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 14 części.
- RDW we Włodawie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Adaptacja pomieszczeń na serwerownię w budynku nr 90 na potrzeby 1 WSZKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koszulek z nadrukiem dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - kierunek Dietetyka
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia konferencyjnego pn. 15. Forum Rozwoju Mazowsza - Forum Funduszy Europejskich
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Materiały promocyjne Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących projektu pn. Wokół rzeki Poprad realizowanego w ramach programu INTERREG Polska - Słowacja 2021 - 2027
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.