Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń drukujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Morski Oddział Straży Granicznej im. płk. Karola Bacza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190241779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oliwska 35
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-563
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.mosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.morski.strazgraniczna.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń drukujących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf17ee7-2029-47c9-a340-bcb6a7539e8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236227/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa urządzeń drukujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe postępowanie Zamawiający prowadził poprzednio w trybie podstawowym, w którym dla części 1 zamówienia, dotyczącej dostawy urządzeń drukujących, nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ,,Ustawą", unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia dla części 1 zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 305 pkt 2 Ustawy wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na dostawę urządzeń drukujących, ponieważ w postępowaniu przeprowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 Ustawy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0b4f4435-9b76-4107-a8ad-89a08b454f03
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152256,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących – 28 szt., w tym:
1. drukarka kolorowa A4 – 20 szt.
2. drukarka mono A4 – 2 szt.
3. drukarka mobilna kolorowa A4 akumulatorowa – 1 szt.
4. urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 – 4 szt.
5. urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 – 1 szt.,
zgodnie z parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161872,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161872,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161872,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prime System Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 701 - 020 - 77 - 00
7.3.3) Ulica: Krzywoustego 6
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-035
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161872,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa spektrometrów dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Zakup usług medycznych - badań lekarskich z zakresu medycyny pracy
- Projekt i budowa zasilania rezerwowego dla Stacji Rezonansu za budynkiem B15 wraz z przebudową automatyki SZR i wymianą rozdzielni Nn.
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sieciowej wraz z oprogramowaniem
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, multimedialnego oraz urządzeń sprzątających - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- 1: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych na potrzeby UM Legionowo; 2: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanera; 3: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i RTV
- Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego do 4 żorskich przedszkoli w ramach projektu pn.Twórcze Maluchy oraz do 2 żorskich przedszkoli w ramach projektu pn.Żorskie przedszkola przyszłości
- Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego w ramach projektu pn. "Dobry start - dostępna edukacja przedszkolna w gminie Oborniki Śląskie" oraz "Edukacja dla przyszłości w gminie Oborniki Śląskie"
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.