Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585411/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Profilowej w Wyrach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133
1.5.2.) Miejscowość: Wyry
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3df6a240-e4dc-45ca-837c-3ca515e5a88a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej ul. Profilowej w Wyrach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3df6a240-e4dc-45ca-837c-3ca515e5a88a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040923/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont drogi gminnej ul. Profilowej w Wyrach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiot zamówienia:
1. Zadanie pn.: „Remont drogi gminnej ul. Profilowej w Wyrach”, którego zakres obejmuje wykonanie frezowania nawierzchni dróg oraz położenie nakładki asfaltowej wraz ze spoinowaniem. Pobocza zostaną utwardzone i wykonane z destruktu asfaltowego po obu stronach remontowanej drogi. Długość drogi to 0,575 km.
B. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wszelkie prace rozbiórkowe:
cięcie piłą nawierzchni bitumicznych,
frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. ok. 4 cm z wywozem materiału z obróbki;
b) wykonanie nawierzchni, w tym regulacja istniejącej infrastruktury:
odtworzenie poprzez wyrównanie podbudowy z kruszywa oraz wykonanie warstwy wiążącej o grubości 5cm z betonu asfaltowego po wykonanych pracach wodociągowych
czyszczenie mechaniczne warstw bitumicznych lub podbudowy,
warstwa wiążąca o gr. 4 cm,
warstwa ścieralna SMA 11 S o gr. 5 cm,
spoinowanie nawierzchni masą bitumiczną,
obramowanie nawierzchni – krawężniki,
roboty remontowe w obrębie zjazdów;
c) wykonanie poboczy:
roboty ziemne,
mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża,
podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 20 cm,
nawierzchnia pobocza z destruktu asfaltowego – warstwa górna o gr. 10 cm,
uporządkowanie terenu;
d) organizacja ruchu:
tymczasowa organizacja ruchu na czas robót -- sporządzenie, uzyskanie zatwierdzenia projektu wraz z montażem oznakowania,
stała organizacji ruchu – odnowienie oznakowania;
e) obsługa geodezyjna.
C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SWZ: Przedmiarze robót oraz Projektowanych postanowieniach umownych.
D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
E. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Umowa o dofinansowanie
nr 805.28.1613.2024.RFRD.R-UZ z dnia 21 października 2024 r.
2. Zamawiający informuje, iż na mocy art. 310 pkt. 1 Pzp może unieważnić postępowanie, jeżeli środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postepowania została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
F. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy
w języku polskim.
2. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 Pzp.
G. Rozwiązania równoważne:
1. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych
i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452638,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452638,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625-24-15-784
7.3.3) Ulica: ul. Skalna 6/12
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452638,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WYRY
- Remont Izby Pamięci w Gostyni, w ramach projektu pn. Budowa ścieżki historycznej "Wrzesień 1939 r. w Gminie Wyry"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.
więcej: przetargi WYRY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi dojazdowej wraz z placem manewrowym - ETAP II
- "Naprawa uszkodzonego po powodzi korpusu drogowego drogi leśnej nr 569/242 w leśnictwie Pokrzywna"
- Remont drogi dojazdowej wraz z parkingiem do siedziby Rejonu i obwodu drogowego w Zambrowie
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój"
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.