Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00595044/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz prób do badań laboratoryjnych na 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Botaniczna 14
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-306
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgora.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgora.wiw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29aebaf2-b8da-4933-9ded-24846c656c161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz prób do badań laboratoryjnych na 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29aebaf2-b8da-4933-9ded-24846c656c16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095839/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz prób do badań laboratoryjnych na 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.DG.272.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- W ramach zadania nr 1, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z:1) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowej Soli, ul. Kossaka 24, 67-100 Nowa Sól,
2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu, ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań,
3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żarach z siedzibą w Lubsku, ul. Wrocławska 54, 68-300 Lubsko,
4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 67-400 Wschowa,
5) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krośnie Odrzańskim, ul. Chopina 1, 66-600 Krosno Odrzańskie i dostarczania ich bezpośrednio do Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 119000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- W ramach zadania nr 2, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z:1) Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp., ul. Bohaterów Warszawy 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski,
2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sulęcinie, ul. Lipowa 27, 69-200 Sulęcin,
3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 1, 66-300 Międzyrzecz,
4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Świebodzinie, ul. Zachodnia 58, 66-200 Świebodzin i dostarczania ich bezpośrednio do Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra a następnie do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp., ul. Bohaterów Warszawy 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 119000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenia ich do:Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Bydgoszczy, Oddział terenowy we Włocławku, ul. Planty 16/18, 87-800 Włocławek
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 119000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- W ramach zadania nr 4 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenia ich do:- Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań,
- Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Bydgoszczy, Oddział terenowy we Włocławku, ul. Planty 16/18, 87-800 Włocławek
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 119000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- W ramach zadania nr 5 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenia ich do:- Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lesznie, ul. Święciechowska 150; 64-100 Leszno
- Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu, ul. Januszowicka 48, 53-135 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 119000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- W ramach zadania nr 6 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenia ich do:- Zakładu Pryszczycy Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego, Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli, ul. Wodna 7, 98-220 Zduńska Wola,
- Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego, Aleja Partyzantów 57, 24-100 Puławy
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 119000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167431,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167431,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167431,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Barbara Pokładek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121634712
7.3.4) Miejscowość: Milików
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167431,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145966,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145966,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145966,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Barbara Pokładek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121634712
7.3.4) Miejscowość: Milików
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145966,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93912 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93912 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93912 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Barbara Pokładek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121634712
7.3.4) Miejscowość: Milików
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93912 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94582,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94582,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94582,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Barbara Pokładek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121634712
7.3.4) Miejscowość: Milików
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94582,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5789,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5789,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5789,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Barbara Pokładek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121634712
7.3.4) Miejscowość: Milików
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58514,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58514,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58514,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Barbara Pokładek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121634712
7.3.4) Miejscowość: Milików
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58514,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 296 na odc. od skrzyżowania z DG nr 001874F do węzła A18 w km 38+658 - 38+743
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1140F do połączenia z drogą wojewódzką nr 289 w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Serwis pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej na terenie miasta Gorzów Wlkp. w okresie 24 miesięcy
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Wielkiej Brytanii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego (...)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- USŁUGA TRANSPORTU
- Prace zabezpieczające z translokacją zasobu archiwalnego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.