Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00578848/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
- 2024/BZP 00604908/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego we Wrocławiu przy ul. Rzeźniczej 12 oraz budynku przy ul. Kobierzyckiej 20D w okresie od dnia 7 grudnia 2024 r. do 6 grudnia 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Teatr Współczesny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-132
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 605360390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@wteatrw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wteatrw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb46164d-749b-49a3-8f08-8c4d3cb024761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego we Wrocławiu przy ul. Rzeźniczej 12 oraz budynku przy ul. Kobierzyckiej 20D w okresie od dnia 7 grudnia 2024 r. do 6 grudnia 2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb46164d-749b-49a3-8f08-8c4d3cb02476
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia usługi ochrony w następującym zakresie:
Ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w zakresie wynikającym z ustawy z dnia. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995),
z następującymi wymogami Zamawiającego:
Ochrona obiektów Zamawiającego odbywa się w następujących systemach:
1)w obiekcie przy ul. Rzeźniczej 12 w systemie całodobowym 1 osoba w dzień i 1 osoba w nocy przez wszystkie dni w tygodniu,
2)w obiekcie Bazy Teatru przy ul. Kobierzyckiej 20d w systemie: monitorowanie sygnału całą dobę przez wszystkie dni tygodnia,
a) w obiekcie składającym się z hali magazynowej o powierzchni użytkowej 454 m2 i budynku biurowego o powierzchni użytkowej 258 m2 zamontowane są 2 nadajniki sygnału alarmowego wysyłające sygnał alarmowy do stacji monitorowania alarmów należącej do Wykonawcy.
b) monitorowanie obiektu Zamawiającego i podjazdu grup interwencyjnych (dwukrotnie w ciągu nocy w celu sprawdzenia terenu oraz na każdy sygnał alarmowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513402 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833615,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667228,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ST PLUS Sp. z o.o.; PROTECTOR PLUS Sp. z o.o.; PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812003742
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667228,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-20 do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełn. oraz modernizacja pomieszczeń rej. ogólnej i tel., gabinetu kardiologa, gabinetu diagnostyki kardiologicznej, gabinetu pediatry i gabinetu szczepień
- Usługi syntezy oligonukleotydów dla Grupy Badawczej Onkologii Neurofizjologicznej
- Wykonanie REMONTÓW CZĄSTKOWYCH POBOCZY polegających na umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania.
- Remont budynku przy ul. Karmelkowej 6 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa aparatury medycznej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii z podziałem na 2 pakiety.
- Pojazd dla Placówki Straży Granicznej we Wrocławiu - Strachowicach do kontroli ruchu granicznego w części operacyjnej lotniska
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kwalifikowanej ochrony osób i mienia świadczone dla Muzeum Miejskiego w Zabrzu
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Białołęckiego Ośrodka Kultury
- Ochrona osób i mienia w obiektach Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w CUS
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie przy ul. Nowohuckiej 33a
- "Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenów Zamawiającego"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.