eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych , c.o., c.w., w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie ZNK



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych , c.o., c.w., w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie ZNK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430783940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grodzka 12

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-112

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.makowski@znk.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.znk-lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarzadzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych , c.o., c.w., w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie ZNK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d387f15-4a13-4433-af6e-f968fad4573b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023500/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych c.o., c.w., oraz innych prac koniecznych w budynkach zarządzanych przez ZNK w Lublinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d387f15-4a13-4433-af6e-f968fad4573b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9d387f15-4a13-4433-af6e-f968fad4573b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się je jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
10.1 W formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności ( i przekazuje się jako załącznik), lub
10.2 Jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań
i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (tym wewnętrzny).
12. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia.
16. 17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikacje Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia , Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres znk@znk-lublin.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/POG-TECH/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji: elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych. c.o. i c.w., jak również innych prac wynikających z konieczności usunięcia zagrożenia dla życia lub mienia lub zabezpieczenia przed dalszym pogłębianiem strat w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 291 budynków o łącznej powierzchni 186 199,85 m2. Wykaz budynków objętych przedmiotem zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3.1 Przyjmowanie i rejestracja przez dyspozytora zgłoszeń uszkodzeń i awarii instalacji określonych
w Rozdziale II pkt.2 SWZ w godz. 1500 – 700 (dni robocze) oraz 700 – 700 dnia następnego (dni wolne od pracy).
3.1.1 Przekazywanie przyjętych zgłoszeń - po ich weryfikacji w miejscu wystąpienia awarii - do kompetentnych służb pogotowia: MPWiK, LPEC, ZE, ZG lub Policji, Straży Miejskiej oraz administratora, jak również zabezpieczenie mienia Zamawiającego.
3.1.2 Przekazywanie informacji do wskazanych przez Zamawiającego osób w przypadku przyjęcia zgłoszenia wymagającego zaangażowania służb Zamawiającego.
4.1 Usuwanie awarii instalacji elektrycznych poprzez zespół czynności mających na celu:
a) przywrócenie dopływu energii elektrycznej w lokalach, od złącza do instalacji odbiorczej łącznie
z nią, poprzez wymianę lub naprawę przewodów a także uszkodzonych wkładek topikowych
i główek bezpiecznikowych oraz mostkowanie, naprawę, a także wymianę uszkodzonych aparatów elektrycznych lub osprzętu (wyłączniki, gniazda bezpiecznikowe, zaciski i listwy itp.);
b) przywrócenie dopływu energii elektrycznej w obwodach administracyjnych przez wymianę lub naprawę przewodów, wymianę uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych oraz mostkowanie naprawę a także wymianę uszkodzonych aparatów elektrycznych lub osprzętu (wyłączniki, gniazda bezpiecznikowe, zaciski i listwy itp.);
c) usunięcie zagrożenia użytkowników przez przywrócenie ciągłości uszkodzonego przewodu ochronnego ochrony przeciwporażeniowej.
4.2 Usuwanie awarii instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych w budynku poprzez zespół czynności mających na celu:
a) zabezpieczenie przed zniszczeniem mienia tj. zamknięcie zasuwy wodociągowej
i wypompowanie wody stanowiącej zagrożenie dla konstrukcji budynku,
b) likwidację przecieków (perforacji) instalacji wodociągowej przez naprawę, wymianę lub zaślepienie instalacji,
c) przywrócenie drożności kanalizacji w pionie i poziomie oraz w przypadku uszkodzenia (załamanie, zagruzowanie, korzenie itp.),
d) odmrażanie instalacji wodno – kanalizacyjnej,
e) zabezpieczenie pękniętej rury poprzez założenie opaski zaciskowej w przypadku braku zaworów
f) Uszczelniać złączki lub zamknąć dopływ wody celem uniknięcia nadmiernych szkód
w nieruchomości na odcinkach pionów i poziomów od wodomierza głównego w budynku do pierwszego zaworu odcinającego lokal mieszkalny.
4.3 Usuwanie innych awarii losowych Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczać skutki awarii, zdarzeń losowych (pożar, wichura, nadmierne oblodzenie lub ośnieżenie) i defektów poszczególnych elementów budynków np.: na elewacji, połaciach dachowych, zadaszeniach wejść do klatek schodowych, rynien, rur spustowych itp. ; zagrażających bezpośrednio życiu, zdrowiu oraz mieniu mieszkańców, a także innych zgłoszonych zagrożeń dla obiektów znajdujących się na terenie nieruchomości, jak również zabezpieczać rozmiary szkody przed ich powiększeniem się; w uzasadnionych przypadkach zgłaszać do odpowiednich służb i instytucji jak Straż Pożarna, Policja, Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Lublinie oraz w każdym przypadku Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Lublinie.
4.4 W zakresie instalacji gazowej sprawdzenie i lokalizacja zgłaszanych usterek z wraz z zabezpieczeniem.
4.5 Usuwanie wszelkich przecieków oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania instalacji c.o
w budynkach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2028-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstawę do ustalenia ceny oferty będzie stanowił sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, na podstawie otrzymanego od Zamawiającego wykazu powierzchni.
1.1 Kosztorys ofertowy należy sporządzić na druku załączonym do oferty (zał. nr 1 do oferty).
1.2 W celu określenia ceny za świadczenie usługi pogotowia technicznego należy wskazać miesięczną cenę jednostkową za 100 m2 powierzchni dla poszczególnych rodzajów lokali i obliczyć kwotę podatku VAT, a następnie kwotę z pozycji RAZEM pomnożyć przez 48 tj. okres obowiązywania umowy zgodnie z zał. nr 1 do oferty. Kwotę tę należy wpisać w pozycji 2 druku oferty.
Cena oferty powinna być podana łącznie z obowiązującym podatkiem VAT na tego rodzaju usługę i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
1.3 Wykonawca przy obliczaniu ceny oferty uwzględnia wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązującego od 1 stycznia 2025 roku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia.
1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1.1 Nie podlegają wykluczeniu;
1.1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1.2.1 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności:
1.1.2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 250.000,00 zł.
1.1.2.3 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: dysponują lub będą dysponowali pracownikami gwarantującymi prawidłowe wykonanie zamówienia, w tym:
a) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:
- w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych,
- posiadającą uprawnienia do pracy na wysokościach
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) dysponują odpowiednią liczbą osób wykonujących prace konserwacyjno - remontowe (min.
5 osób) gwarantującą prawidłowe wykonanie zamówienia;
c) będą dysponować pomieszczeniem warsztatowym wraz z zapleczem magazynowym umożliwiającym przechowanie podstawowego sprzętu i zapasu materiałów niezbędnych do wykonywania prac w zakresie robót budowlanych oraz instalacji: elektrycznych, wodociągowo - kanalizacyjnych i gazowych, wyposażone w linię telefoniczną i faks;
d) wykonują lub wykonywali w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przez okres minimum 12 miesięcy usługi w zakresie pogotowia technicznego w co najmniej 10 budynkach, przy czym wymaga się, aby były to budynki wielorodzinne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.3 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi (załącznik nr 3 do SWZ),
1.4 Opłacona polisa, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
1.5 Przedłożenie dokumentu poświadczającego dysponowanie pomieszczeniem warsztatowym wraz z zapleczem magazynowym umożliwiającym przechowanie podstawowego sprzętu i zapasu materiałów niezbędnych do wykonywania prac w zakresie robót budowlanych oraz instalacji: elektrycznych, wodociągowo - kanalizacyjnych i gazowych, wyposażone w linię telefoniczną i faks,
1.6 Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę które wykonują lub wykonywali w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przez okres minimum 12 miesięcy usługi w zakresie pogotowia technicznego w co najmniej 10 budynkach, przy czym wymaga się, aby były to budynki wielorodzinne. (załącznik nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 i nr 6 do SWZ)
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1.1 Oświadczenie, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębna ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 8 do SWZ),
1.2 Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust.1 pkt. 1 ÷ 4,6 ustawy Pzp i art.7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 9 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości 16 000,00 zł należy wnieść w terminie do dnia 23.12.2024 r. do godziny 10:00
w jednej lub kilku następujących formach:
a) W pieniądzu,
b) W gwarancjach bankowych,
c) W gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) W poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4.2 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o którym mowa w art. 112 ust.2 pkt.2) ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.4 W przypadku, o którym mowa Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.2 i 4.3. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9d387f15-4a13-4433-af6e-f968fad4573b

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.