eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzreniawaModernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP I - Pawilon wraz z centralą SSP



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP I - Pawilon wraz z centralą SSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE ROLNICTWA I PRZEMYSŁU ROLNO-SPOŻYWCZEGO W SZRENIAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: MNRiPRS w Szreniawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639758481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Szreniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeum-szreniawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-szreniawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5399d12a-9552-45b3-be95-507bad48e526

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność muzeów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP I - Pawilon wraz z centralą SSP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5399d12a-9552-45b3-be95-507bad48e526

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047064/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP I - Pawilon wraz z centralą SSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (numer referencyjny postępowania: DA.271.10.2024) złożona została tylko jedna oferta, która w wyniku jej badania i oceny została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) i c) ustawy w związku z art. 266 ustawy , co mając na uwadze fakt, iż pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione, powoduje, że spełnione zostały przesłanki dla zastosowania trybu „zamówienia z wolnej ręki” na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d1e813c8-1ece-4b47-b487-ffff1462590c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97568,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych modernizacją systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP I - Pawilon wraz z centralą SSP.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności montaż nowej centrali SSP wraz z wyposażeniem oraz wymianę elementów w zakresie budynku Pawilonu. Wykonawca we współpracy z firmą monitorującą alarmy SSP poprzez urządzenia UTA podłączy nową centralę do stacji monitorowania.

Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w Dokumentacji wykonawczej stanowiącej załącznik nr 7 do Zaproszenia. Mając na uwadze fakt, iż dokumentacja projektowa obejmuje także zakres rzeczowy wykraczający poza przedmiot niniejszego postępowania (roboty dotyczące ETAPU II i ETAPU III) Zamawiający informuje, że rzeczywisty zakres rzeczowy wynika z załączonych przedmiarów dla ETAPU I (Tabela przedmiaru robót l.p. od 1d.1 do 31d.1), a ilości tam wskazane należy zweryfikować na podstawie dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86469 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86469 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86469 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): T.T. SYSTEMS WALDEMAR PUDELSKI, BARBARA BANASZAK - PUDELSKA SPÓŁKA JAWNA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JAROSŁAW HARDYK "BŁYSK" PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630192990

7.3.3) Ulica: ul. Północna 10

7.3.4) Miejscowość: Promnice

7.3.5) Kod pocztowy: 62-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86469 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.