Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585043/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa papieru ksero i artykułów biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/182295/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa papieru ksero i artykułów biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ca3746-b740-4a4c-b9ba-f3420d0b92d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 zakup i sukcesywna dostawa papieru ksero i artykułów biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 98/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa papieru ksero i artykułów biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 4 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz Formularzu asortymentowo-cenowym Załącznik nr 2 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy, na podstawie którego Wykonawca dokona wyceny oferty.
Uwaga: Nie załączenie do oferty Formularza asortymentowo-cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Dostawa będzie realizowana sukcesywnie w oparciu o zamówienia częściowe. Zamawiający przewiduje około 7 zamówień częściowych w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ stanowiący załącznik nr 1 do umowy;
b) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ;
c) Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SWZ stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209449,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225035,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209449,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krzysztof Przygoda - Best-Art wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marlena Przygoda - Best-Art wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda-
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221010873
7.3.3) Ulica: Smugowa 23a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-032
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEST-ART wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda
jakie przetargi wygrała firma
BEST-ART wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209449,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi informatyczne w zakresie wsparcia technicznego urządzeń komputerowych
- Wykonanie remontu pomieszczenia w budynku Urzędu Skarbowego w Sochaczewie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa stanowisk badawczych - wg 2 pakietów.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania lokali nr 2 i nr 8 z lokali mieszkalnych na lokale użytkowe w budynku przy ul. Mokotowskiej 13 w Warszawie
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby Przychodni przy ul. Milenijnej 4 i Przychodni przy ul. Poborzańskiej 6 dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu nagrywającego (filmowego) i fotograficznego dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Dostawa artykułów papiernicznych oraz tablic dla 12 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- dostawa materiałów poligraficznych
- Dostawa technicznych środków materiałowych (TŚM ), ogumienia oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu wojskowego dla 6 WOG Ustka w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.