Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00640758/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
- 2025/BZP 00004199/01 - Wynik z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bobrecka
1.4.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649979
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00640758
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
prowadzenia w zakresie sądowych spraw egzekucyjnych w okresie ostatnich 5 lat
Po zmianie:
b) doświadczenie Radcy Prawnego/Adwokata wskazanego do realizacji zamówienia prowadzenia w zakresie sądowych spraw egzekucyjnych w okresie ostatnich 5 lat
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
sporządzania opinii prawnych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich 5 lat
Po zmianie:
c) doświadczenie Radcy Prawnego/Adwokata wskazanego do realizacji zamówieniasporządzania opinii prawnych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich 5 lat
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 5) Przed zmianą:
prowadzenia spraw jednostki samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa przed organami sądowymi w okresie ostatnich 5 lat
Po zmianie:
d) doświadczenie Radcy Prawnego/Adwokata wskazanego do realizacji zamówienia prowadzenia spraw jednostki samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa przed organami sądowymi w okresie ostatnich 5 lat
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 5) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (zgodnie z art. 114 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp):
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zawodowej z tytułu objętych zakresem umowy na sumę gwarancyjną minimum 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
4. Zdolność techniczna lub zawodowa (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp):
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na kompleksowej obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego (powiatu, miasta na prawach powiatu lub jednostek samorządu gminnego o liczbie mieszkańców powyżej 50 tyś) przez okres min. 24 miesięcy (za obsługę kompleksową będzie uważana obsługa wszystkich wydziałów danej jednostki samorządu terytorialnego, w tym obejmująca obsługę prawną w zakresie działalności oświatowej, gospodarki nieruchomościami, architektury, ochrony środowiska, działalności kulturalnej oraz realizacji inwestycji)
UWAGA: W przypadku, jeżeli usługa wykonywania jest „do dnia dzisiejszego” dla obliczenia okresu doświadczenia należy wziąć pod uwagę okres od dnia rozpoczęcia usługi do dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził co najmniej cztery szkolenia dla co najmniej 25 pracowników jednostki samorządu terytorialnego
c) w trakcie zamówienia dysponować będzie:
- minimum dwoma osobami, jednak nie więcej niż trzema, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje:
• uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego, zgodnie z ustawą
z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata, zgodnie
z ustawą z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze lub jest prawnikiem zagranicznym, wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu pomocy prawnej i przez prawników zagranicznych w Rzeczpospolitej Polskiej, oraz
• posiadają wpis na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu radcy prawnego lub adwokata (Izba Radców Prawnych lub Izba Adwokatów), oraz
• posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej w charakterze radcy prawnego bądź adwokata, zdobyte w okresie ostatnich pięciu latach.
UWAGA: Powyższe warunki winna spełniać samodzielnie w pełnym w/w zakresie każda która będzie wskazana do realizacji zamówienia. Wykonawca w oświadczeniu o spełnianiu udziału w postępowaniu winien wskazać tylko te osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wszystkie te osoby będą wpisane do umowy i dopuszczone do realizacji zamówienia. Osoby te Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić w harmonogramie stanowiącym załącznik do umowy.
Jeżeli Wykonawca wyznaczy zastępstwo za nieobecnego radcę prawnego bądź adwokata, osoba zastępująca musi posiadać kwalifikacje wskazane powyżej (co każdorazowo udokumentuje Zamawiającemu).
d) jedną osobą, która będzie świadczyć obsługę w zakresie prowadzenia sekretariatu oraz obsługi kancelaryjnej biura prawnego w wymiarze co najmniej 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku.
Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (zgodnie z art. 114 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp):
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zawodowej z tytułu objętych zakresem umowy na sumę gwarancyjną minimum 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
4. Zdolność techniczna lub zawodowa (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp):
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na kompleksowej obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego (powiatu, miasta na prawach powiatu lub jednostek samorządu gminnego o liczbie mieszkańców powyżej 50 tyś) przez okres min. 24 miesięcy (za obsługę kompleksową będzie uważana obsługa wszystkich wydziałów danej jednostki samorządu terytorialnego, w tym obejmująca obsługę prawną w zakresie działalności oświatowej, gospodarki nieruchomościami, architektury, ochrony środowiska, działalności kulturalnej oraz realizacji inwestycji)
UWAGA: W przypadku, jeżeli usługa wykonywania jest „do dnia dzisiejszego” dla obliczenia okresu doświadczenia należy wziąć pod uwagę okres od dnia rozpoczęcia usługi do dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził co najmniej cztery szkolenia dla co najmniej 25 pracowników jednostki samorządu terytorialnego
c) w trakcie zamówienia dysponować będzie:
- minimum dwoma osobami, jednak nie więcej niż trzema, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje:
• uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego, zgodnie z ustawą
z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata, zgodnie
z ustawą z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze lub jest prawnikiem zagranicznym, wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu pomocy prawnej i przez prawników zagranicznych w Rzeczpospolitej Polskiej, oraz
• posiadają wpis na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu radcy prawnego lub adwokata (Izba Radców Prawnych lub Izba Adwokatów), oraz
• posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej w charakterze radcy prawnego bądź adwokata, zdobyte w okresie ostatnich pięciu latach.
d) jedną osobą, która będzie świadczyć obsługę w zakresie prowadzenia sekretariatu oraz obsługi kancelaryjnej biura prawnego w wymiarze co najmniej 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w wyznaczonym terminie, nie krótszym nić 5 dni od dnia wezwania:
a) dokumentu, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zawodowej z tytułu objętych zakresem umowy na sumę gwarancyjną minimum 600.000 zł słownie: sześćset tysięcy złotych (potwierdzenie warunku dot. pkt. 12.4.3. SWZ),
b) wykaz usług wykonanych (potwierdzenie warunku dot. pkt. 12.4.4a) SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (w obsłudze prawnej w charakterze radcy prawnego, adwokata – pkt. 12.4.4.c) SWZ oraz doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń – pkt 12.4.4.b) SWZ) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ponadto wykaz winien uwzględniać osobę do prowadzenia sekretariatu oraz obsługi kancelaryjnej biura prawnego – zgodnie z wymaganiami pkt. 12.4.4.d) SWZ.
2. Zamawiający nie przewiduje wzywania w trakcie postępowania o dostarczenie podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Zamawiający dokona oceny w tym zakresie na podstawie złożonych oświadczeń.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-17 09:00
Po zmianie:
2024-12-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-17 09:15
Po zmianie:
2024-12-20 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-15
Po zmianie:
2025-01-18
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawy implantów i asortymentu wykorzystywanego w procedurach ortopedycznych
- Zakup sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!".
- Zakup mebli do zajęć dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup mebli oraz pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej budynku Teatru w Cieszynie - etap IV
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej z zakresu prawa zamówień publicznych polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu 2 (DWÓCH) postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- Świadczenie porad prawnych w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie i jednostek organizacyjnych Gminy Wieruszów w latach 2025 - 2028
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Zakup usług doradztwa prawnego w zakresie realizacji zadań ustawowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w obszarze finansowania działalności badawczo - rozwojowej i innowacyjnej oraz innych zadań
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.