eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia"Konserwacja i restauracja zabytkowych ruin jedynego średniowiecznego pocysterskiego kościoła ziemi wejherowskiej na 800-lecie Rumi"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Konserwacja i restauracja zabytkowych ruin jedynego średniowiecznego pocysterskiego kościoła ziemi wejherowskiej na 800-lecie Rumi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja i restauracja zabytkowych ruin jedynego średniowiecznego pocysterskiego kościoła ziemi wejherowskiej na 800-lecie Rumi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53e0fc3-1d80-4178-8a0f-a970607a129f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020042/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 „Konserwacja i restauracja zabytkowych ruin jedynego średniowiecznego pocysterskiego kościoła ziemi wejherowskiej na 800-lecie Rumi”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Konserwacja i restauracja zabytkowych ruin jedynego średniowiecznego pocysterskiego kościoła ziemi wejherowskiej na 800-lecie Rumi”.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) nowe utwardzenie nawierzchni gliniasto-żwirowej,
b) wykonanie oświetlenia zewnętrznego alei lipowej,
c) wykonanie lapidarium o długości 6m i wysokości 2m wzdłuż zachodniej granicy terenu,
d) wykonanie iluminacji ruin, lapidarium i wskazanych drzew,
e) remont historycznego ogrodzenia wzdłuż ulicy Kościelnej i ulicy Chopina (wymiana drewnianych przęseł na metalowe wg. opracowań graficznych). Słupki i cokół zostaną poddane pracom konserwatorskim,
f) remont bramy głównej (wymiana drewnianych elementów na stalowe wg. zachowanych wzorów historycznych). Słupki poddane zostaną pracom konserwatorskim,
g) wykonanie tablic informacyjnych,
h) wykonanie platformy widokowej przedstawiającej szkic kościoła do nałożenia na istniejące ruiny,
i) wykonanie modelu 3D dla osób niedowidzących,
j) wykonanie aranżacji zieleni zgodnie z dokumentacją projektową,
k) prowadzenie dziennika budowy przez kierownika budowy,
l) obsługę geodezyjną inwestycji oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonaną przez geodetę, który posiada stosowne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii,
m) wykonanie tablicy informującej o dofinansowaniu o wymiarach 120x180 cm , zgodnie z wytycznymi Rządowego programu odbudowy zabytków, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz ustaleniami z Zamawiającym na etapie realizacji projektu.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki:
a) Dokumentacja projektowa – załącznik A do SWZ,
b) Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – załącznik B do SWZ,
c) Przedmiar robót – załącznik C do SWZ,
d) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1599000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDKON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892033246

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1599000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót budowlanych w terminie do 5 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, tj. do dnia 20.08.2025 r.
Ze względu na trudne warunki pogodowe (niskie temperatury, poniżej 5 st. C) rozpoczęcie robót budowlanych nie może nastąpić wcześniej niż 20.03.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.