Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00592584/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa reflektometrów światłowodowych wraz z wyposażeniem dodatkowym na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.mazur@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/180084/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa reflektometrów światłowodowych wraz z wyposażeniem dodatkowym na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7097c9e0-6baa-4c66-9e75-669c201e226e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 Dostawa reflektometrów światłowodowych wraz z wyposażeniem dodatkowym na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.68.2024.IWM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125683,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa przenośnych reflektometrów światłowodowych oraz wyposażenia dodatkowego do nich w postaci wideo-kamer oraz kamery inspekcyjnej do sprawdzeń i kontroli złącz światłowodowych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej, tj:
‒ przenośnych reflektometrów światłowodowych z osprzętem: 2 sztuki,
‒ wideo-kamer wraz z osprzętem fabrycznym dedykowanym do urządzenia: 2 sztuki,
‒ kamery inspekcyjnej do sprawdzeń i kontroli złącz światłowodowych wraz z osprzętem fabrycznym dedykowanym do urządzenia– 1 sztuka.
2. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz objęty gwarancją Wykonawcy na okres:
‒ reflektometry światłowodowe – minimum 36 miesięcy,
‒ wideo-kamery – minimum 12 miesięcy,
‒ kamera inspekcyjna – minimum 36 miesięcy,
‒ rozbiegówki – minimum 12 miesięcy.
3. Oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub ze sprzedaży;
4. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) dostarczenia Przedmiotu Umowy na adres:
Lubelski Park Naukowo-Technologiczny
Centrum Zarządzania Siecią
ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin,
2) transportu, zapakowania, zabezpieczenia, ubezpieczenia, rozładunku i wniesienia Przedmiotu Umowy do pomieszczeń Zamawiającego. Przedmiot Umowy musi być zapakowany w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie, uszkodzenie czy zabrudzenie podczas dostawy. Koszt transportu pokrywa Wykonawca,
3) dostawy w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj. od godziny 7.30 do 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku;
4) dostarczenia: kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi oraz innych dokumentów niezbędnych do przyjęcia Przedmiotu Umowy lub wskazania ogólnodostępnej strony producenta z najnowszymi dostępnymi wersjami instrukcji/dokumentacji. W przypadku, gdy instrukcja obsługi/dokumentacja nie jest dostępna w języku polskim, Zamawiający dopuści instrukcję/dokumentację w języku angielskim.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres wymaganych czynności oraz sposób ich realizacji określony został w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 3 do SWZ – Istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148983,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148983,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148983,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rateart Dariusz Matyjewicz Społka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292750992
7.3.3) Ulica: Lenartowicza 24
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-143
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATEART DARIUSZ MATYJEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RATEART DARIUSZ MATYJEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148983,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wskaźników napromieniowania składników krwi
- "Dostawa niegazowanej wody źródlanej w butelkach zwrotnych wraz z najmem urządzeń dozujących oraz dostawa wody mineralnej butelkowanej na potrzeby COZL."
- Dostawa odczyn. do bad. mikrobiol. wraz z dzierżawą auto. analizatora mikrobiol. wraz z akcesor. i serwisowaniem na okres 2 lat oraz materiałów zużywalnych do analizatora MALDI-TOF będącego wł. COZL.
- Dostawa zestawów do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w osoczu dedykowane dla urządzenia Mirasol
- Dostawa, zakup wraz z montażem i instalacją systemu do histeroskopowego usuwania tkanek wraz z zestawem akcesorium dla potrzeb Oddziału Ginekologii i Położnictwa z Izbą Przyjęć
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leku do programu lekowego - Agalsidasum beta
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie - kształcenie dla przyszłości" - część II
- Wykonanie napraw i konserwacji fontann
- Dostawa materiałów elektrycznych i pomocniczych z przeznaczeniem dla SOI 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI ZAWODOWEJ ELEKTRYCZNO - ELEKTRONICZNEJ W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI ZAWODOWEJ TECHNIK REKLAMY W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI ZAWODOWEJ TECHNIK MECHANIK W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.