Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00631898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Izby Wytrzeźwień w Płocku w 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Wytrzeźwiń w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000690476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Medyczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@iw.plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iw.plock.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b09abbc-0e8d-4724-8811-65f1eb4ed7971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Izby Wytrzeźwień w Płocku w 2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b09abbc-0e8d-4724-8811-65f1eb4ed797
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074607/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Izby Wytrzeźwień w Płocku od 01.01.2025 do 31.12.2025. r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 876000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 1.200.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 1.000.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 1.000.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 800.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 600.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 600.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 600.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 500.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 9 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 500.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 10 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 500.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 11 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 500.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 12 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 500.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 13 - Świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości godzin 460.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na postawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie robót polegających na budowie placu zabaw przy ul. Batalionów Chłopskich w Płocku, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa placu zabaw przy Batalionów Chłopskich 9 - budżet obywatelski"
- Dostawa smartfonów w ramach realizacji projektu pn.: "Dostępni cyfrowo - utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Płocku" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Wykonanie rozbiórki garażu i ściany murowanej wraz z nawierzchnią z chodnika przy ul. 1 Maja 3/5 dla Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Remont pomieszczeń w budynkach wykorzystywanych na potrzeby prowadzonej działalności 2
- Usługa wdrożenia systemu nawigacji w budynkach użytkowanych przez Akademickie Liceum Ogólnokształcące przy Akademii Mazowieckiej w Płocku z uwzględnieniem potrzeb osób z autyzmem.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Sandomierz
- Świadczenie usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników CNK i członków ich rodzin na lata 2025- 2027
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i szczepień ochronnych
- Świadczenie usług lekarskich w zakresie wykonywania badań profilaktycznych i badań kierowców na potrzeby funkcjonariuszy i pracowników Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.