Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dystrybucja energii elektrycznej przeznaczonej na potrzeby zasilania urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych oraz terenach administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 841 00 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dystrybucja energii elektrycznej przeznaczonej na potrzeby zasilania urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych oraz terenach administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d612fa9f-aa71-4894-9a37-acfd68f7b357
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Dystrybucja energii elektrycznej przeznaczonej na potrzeby zasilania urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych oraz terenów administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uzasadnieniu zastosowania powyższej przesłanki należy stwierdzić co następuje: ENERGA OPERATOR S.A. została wyznaczona przez Prezesa URE do pełnienia funkcji OSD (Operatora Systemu Dystrybucyjnego) na okres objęty koncesją tj. do dnia 31.12.2030 r. Obszar działania operatora systemu dystrybucyjnego wynika z udzielonej temu Przedsiębiorcy koncesji na dystrybucję energii elektrycznej z dnia 18.11.1998r. nr PEE/41/2686/U/2/98/BK z późn. zm. Obszar, na którym zostały zlokalizowane pasy drogowe terenów administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku objęty jest dystrybucją energii elektrycznej sieciami własnymi ww. Przedsiębiorcy. Zatem tylko ten Przedsiębiorca może świadczyć usługi dystrybucji energii elektrycznej na wskazanym obszarze. Ponieważ infrastruktura techniczna służąca do dystrybucji energii elektrycznej, na przedmiotowym odcinku, jest własnością ENERGA - OPERATOR S.A. w Gdańsku
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.12.2023.ZP3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dystrybucji energii elektrycznej przeznaczonej na potrzeby zasilania urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych oraz terenach administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519769,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA- OPERATPR Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830001190
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 130
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519769,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zgodnie z art. 435 ust 2 ustawy Pzp na czas nieoznaczony, licząc od dnia zawarcia umów.
Umowy na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej zawierane w roku 2023 r. na potrzeby urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych zostały wystawione oddzielnie do każdego punktu poboru.
W sekcji VIII UMOWA w Ogłoszeniu o wyniku postępowania w Okresie realizacji zamówienia/ umowy ramowej system uniemożliwia wygenerowanie okresu realizacji umowy na czas nieoznaczony.
Jest tylko data od - do, data do, okres realizacji - dni, okres realizacji - miesiące. Z racji tego, że sekcja jest obowiązkowa okres realizacji zamówienia został przyjęty na 48 miesięcy, czyli okres na jaki została określona wartość szacunkowa zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Nadzór inwestorski nad zadaniem realizowanym pn. Rewaloryzacja zabytkowych budynków w zagrodzie nr 13 w Swołowie. Nowe funkcje kulturalno- społeczne w pomorskiej "Krainie w Kratę" - II postępowanie.
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych - 77/TP/2025
- Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzew rosnących na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Dostawa oprogramowania Factory I/O w ramach Projektu "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych w Słupsku (EFRR)".
- Przygotowanie i dowożenie posiłków do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Bierkowie w roku szkolnym 2025/2026
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana nawierzchni boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa i przesył energii elektrycznej dla potrzeb Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.
więcej: Przesył energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.