Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605755/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDYŃSKIE CENTRUM SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191439845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olimpijska 5/9
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-538
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gdyniasport.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gcs/public/postepowanie?postepowanie=766860211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b22c166-b92e-4f0a-8591-7b9941c425ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043244/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Druga część przedmiotu zamówienia będzie dofinansowana przez Unię Europejską w perspektywie finansowej 2021-2027 w ramach projektu „Sporty wodne dla miasta z morza i marzeń”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GCS.DZPI.2715.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64712,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie używanego, kompletnego sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu zgodnie z ust. 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 74456,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie używanego, kompletnego sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu zgodnie z ust. 4 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 5140,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73108,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76749,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73108,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO Justyna Kotlewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220401591
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73108,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt. 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 listopada 2024 roku do godziny 9:30, nie wpłynęły żadne oferty.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnił postępowanie w części II na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej instalacji telekomunikacyjnych w pomieszczeniach na poziomie 300 i 400 w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Przystosowanie części pomieszczeń technologii basenowej do obowiązujących przepisów w budynku nr 275 w Kompleksie Wojskowym w Gdyni
- Szkolenia dla kadry akademickiej Wydziału Mechaniczno-Elektrycznego
- Dostawa trzech samochodów osobowych dla Straży Miejskiej
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Usługi głosowe telefonii komórkowej wraz z Internetem mobilnym oraz dostawą sprzętu.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch sal gimnastycznych: przy Zespole Szkół Mechanicznych oraz przy Zespole Szkół Elektrycznych i Ogólnokształcących w Krośnie
- "Remont sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Jankowej"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w miejscowości Zbuczyn
- Dostawa wyposażenia sportowego obiektów MCS Wrocław
- Budowa sali gimnastycznej z zapleczem oraz dodatkowymi salami lekcyjnymi i przewiązką przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Czarnym Potoku
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.