eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TomiceBudowa oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych na terenie Gminy Tomice



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych na terenie Gminy Tomice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98

1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,179403,c21c2cd3788439e626938251fd72cd2c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych na terenie Gminy Tomice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eb8e781-584f-4d70-b3a3-44a753484c55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051244/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych na terenie Gminy Toimice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.18.2024.MF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 189090,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej ul. Jagiellońska w Radoczy:
1. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w: Rozdziale IV do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej jako „OPZ”, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej jako „STWIORB”, oraz Rozdziele III do SWZ pn.: Projektowane Postanowienia Umowy – Część 1, dalej jako „PPU”.
2. Wykonawca wykona w ramach zamówienia roboty w zakresie budowy oświetlenia ulicznego przy ul. Jagiellońskiej w Radoczy zgodnie z przedmiarem robót zawartym w pkt 3.1 OPZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną (m. in. projekt techniczny, decyzja pozwolenia na budowę) udostępnioną na stronie prowadzonego postępowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: uzgodnień, wyłączeń w tym wyłączeń zasilania sieci na czas realizacji przyłączy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. Tauron Dystrybucja S.A.
5. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną na etapie wykonawstwa robót oraz sporządzi inwentaryzację powykonawczą.
6. W razie konieczności, jeśli realizacja robót budowlanych wymagała będzie zamknięcia dla ruchu pojazdów samochodowych oraz dla pieszych ul. Jagiellońskiej w Radoczy lub jej odcinków, Wykonawca zobowiązany jest
w ramach zamówienia i na własny koszt do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu, jego zatwierdzenia przez organy do tego wskazane przepisami prawa oraz do wprowadzenia zastępczej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 77380,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej ul. Różana w Tomicach, gm. Tomice:
1. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w: Rozdziale IV do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej jako „OPZ”, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej jako „STWIORB”, oraz Rozdziele III do SWZ pn.: Projektowane Postanowienia Umowy – Część 2, dalej jako „PPU”.
2. Wykonawca wykona w ramach zamówienia roboty w zakresie budowy oświetlenia ulicznego przy ul. Różana w Tomicach zgodnie z przedmiarem robót zawartym w pkt 3.2 OPZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną (m. in. projekt techniczny, decyzja pozwolenia na budowę) udostępnioną na stronie prowadzonego postępowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: uzgodnień, wyłączeń w tym wyłączeń zasilania sieci na czas realizacji przyłączy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. Tauron Dystrybucja S.A.
5. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną na etapie wykonawstwa robót oraz sporządzi inwentaryzację powykonawczą.
6. W razie konieczności, jeśli realizacja robót budowlanych wymagała będzie zamknięcia dla ruchu pojazdów samochodowych oraz dla pieszych ul. Różana w Tomicach lub jej odcinków, Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia i na własny koszt do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu, jego zatwierdzenia przez organy do tego wskazane przepisami prawa oraz do wprowadzenia zastępczej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 45287,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej ul. Lotników w Zygodowicach, gm. Tomice:
1. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w: Rozdziale IV do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej jako „OPZ”, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej jako „STWIORB”, oraz Rozdziele III do SWZ pn.: Projektowane Postanowienia Umowy – Część 3, dalej jako „PPU”.
2. Wykonawca wykona w ramach zamówienia roboty w zakresie budowy oświetlenia ulicznego przy ul. Lotników w Zygodowicach zgodnie z przedmiarem robót zawartym w pkt 3.3 OPZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną (m. in. projekt techniczny, decyzja pozwolenia na budowę) udostępnioną na stronie prowadzonego postępowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: uzgodnień, wyłączeń w tym wyłączeń zasilania sieci na czas realizacji przyłączy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. Tauron Dystrybucja S.A.
5. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną na etapie wykonawstwa robót oraz sporządzi inwentaryzację powykonawczą.
6. W razie konieczności, jeśli realizacja robót budowlanych wymagała będzie zamknięcia dla ruchu pojazdów samochodowych oraz dla pieszych ul. Lotników w Zygodowicach lub jej odcinków, Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia i na własny koszt do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu, jego zatwierdzenia przez organy do tego wskazane przepisami prawa oraz do wprowadzenia zastępczej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 109914,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58746,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71661,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58746,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTUR MAŚLANKA Zakład Elektroinstalacyjny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-158-04-45

7.3.3) Ulica: ul. Różana 14

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58746,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35845,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47146,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35845,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTUR MAŚLANKA Zakład Elektroinstalacyjny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-158-04-45

7.3.3) Ulica: ul. Różana 14

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35845,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74247,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90393,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74247,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTUR MAŚLANKA Zakład Elektroinstalacyjny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944-158-04-45

7.3.3) Ulica: ul. Różana 14

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74247,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.