Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna i System Monitoringu SMA obiektów UMP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna i System Monitoringu SMA obiektów UMP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dfc8387-1001-4052-b551-2710af37a9b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.88 Ochrona fizyczna i System Monitoringu SMA obiektów UMP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, które zostały przewidziane w postępowaniu o sygn. ZPb-II.271.106.2022.LJ. Działając na podstawie art. 305, w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamówienie jest zgodne z przedmiotem postępowania podstawowego, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości postępowania o sygn. ZPb-II.271.106.2022.LJ. Przeprowadzenie postępowania w trybie z wolnej ręki jest konieczne dla zapewnienia ciągłości realizacji zadań, z uwagi na nierozstrzygnięte postępowanie o sygn. ZPb-II.271.105.SK, w którym wpłynęło odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7), w związku z art. 359 pkt 2 ustawy ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.158.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229857,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
a) Bezpośredniej stałej ochronie fizycznej w niżej wymienionych budynkach Urzędu Miasta Poznania:
‒ ul. Libelta 16/20 – całodobowo przez jedną osobę posiadającą uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony,
‒ ul. 3 Maja 46 – całodobowo przez jedną osobę posiadającą uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony.
‒ ul. Gronowej 22a – całodobowo przez jedną osobę posiadającą uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony.
‒ ul. Słowackiego 22 – przez jedną osobę posiadającą uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony w dni robocze tj. od poniedziałku
do piątku w godz. od 6.00 do 22.00 (oraz w soboty lub niedziele,
po wcześniejszym ustaleniu terminu z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem).
‒ ul. Matejki 50 – przez jedną osobę posiadającą uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony – w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz. 6.00 do 22.00 (oraz w soboty lub niedzielę,
po wcześniejszym ustaleniu terminu, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem),
b) Obsłudze całodobowej istniejących elektronicznych systemów zabezpieczenia technicznego (takich jak: System Telewizji Dozorowej CCTV, System Sygnalizacji Włamania i Napadu SSWiN, System Kontroli Dostępu SKD, System Automatycznej Identyfikacji Kluczy SAIK, System Sygnalizacji Pożarowej SSP) w budynkach określonych w pkt.1).
c) Całodobowej usłudze monitoringu elektronicznego realizowaną poprzez Stację Monitorowania Alarmów (SMA) w budynkach Urzędu Miasta Poznania usytułowanych w następujących lokalizacjach:
‒ ul. Libelta 16/20,
‒ ul. Słowackiego 22,
‒ ul. Matejki 50,
‒ ul. Gronowej 22a,
‒ ul. 3 Maja 46,
‒ ul. Świerkowa 10,
‒ ul. 23 Lutego 4/6,
‒ ul. Stefanii Wojtulanis-Karpińskiej 7.
d) Całodobowym monitoringu w zakresie monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego obiektów przepompowni „Bielniki”, usytuowanej na terenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Bielniki” przy ul. Droga Dębińska 25 w Poznaniu,
e) Monitoringu w zakresie przyjmowania sygnałów z Systemu Sygnalizacji Pożarowej w budynkach Urzędu Miasta Poznania: ul. Matejki 50,
ul. Słowackiego 22, ul. Świerkowa 10.
f) Zapewnieniu ochrony obiektów do czasu przybycia osoby upoważnionej, w przypadkach określonych w załączniku do umowy nr 3 ust. C pkt. 3.7 w obiektach:
‒ UMP przy ul. Matejki 50,
‒ UMP przy ul. Słowackiego 22,
‒ UMP przy ul. Świerkowej 10,
‒ Przepompownia „Bielniki”, usytuowana na terenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Bielniki”, przy ul. Droga Dębińska 25 w Poznaniu,
‒ lokal przy ul. 23 Lutego 4/6,
‒ budynek przy ul. Stefanii Wojtulanis-Karpińskiej 7.
2) Szczegółowe warunki świadczenia usług zawiera załącznik nr 3 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7812003742
7.3.3) Ulica: ul. Strzeszyńska 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269041,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-01 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
TS SERVICE Sp. z o.o. – lider konsorcjum, ul. Strzeszyńska 31, 60-476 Poznań,
PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o. . - członek konsorcjum, ul. Strzeszyńska 31, 60 476 Poznań
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/147/25 Opracowanie dokumentacji technicznej PFU w standardzie budowli ochronnej dla części podziemnej obiektu Centrum Technologii Zrów Rozwoju oraz Centrum Nowocz Technologii I Innowacji PP.
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych "3"
- "Zakup mebli ze stali nierdzewnej dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- 36_2025 Dostawa aparatury i wyposażenia medycznego do Poradni Okulistycznej w SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
- Usługa społeczna z zakresu ochrony osób i mienia w obiektach zarządzanych przez Poznańskie Centrum Dziedzictwa (2026-2027).
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa fizycznej ochrony mienia znajdującego się w budynkach zlokalizowanych w Częstochowie przy ul. Ekonomicznej 5, ul. Odlewników 43, ul. Wały Dwernickiego 117/121 należących do ARR w Częstochowie.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usługi - Ochrona obiektów, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie i Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie
- ZP/G/S/71/25 Usługa 24 h. fiz. ochrony osób i mienia oraz dozoru w Łukasiewicz- IMN w Gliwicach od 01.12.2025 r. do 30.11.2027 r; oraz w Łukasiewicz - IMN O. w Skawinie od 01.12.2025 do 30.11.2027
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach: Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej i Sądu Rejonowego w Bochni
- Usługi dozoru i ochrony osób, obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych w budynkach Domu Pracy Twórczej i Domu Plenerowym Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie położonych w Zakopanem
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.