eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa bonów żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych dla pracowników GITD



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa bonów żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych dla pracowników GITD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017427604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 94

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa bonów żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych dla pracowników GITD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4061bbf7-232f-490d-9c2d-40a48e7cd197

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00146017/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup bonów dla inspektorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG.ZPB.230.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 591784,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa bonów żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych dla
pracowników GITD”.
2. W ramach zamówienia Zamawiający planuje dokonać zakupu:
1) W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający planuje dokonać zakupu 20 000 szt. bonów o nominale 15 zł.
2) W ramach zamówienia opcjonalnego Zamawiający przewiduje możliwość zakupu bonów o nominale:
a) 1 zł w liczbie 29 090 szt.
b) 2 zł w liczbie 29 090 szt.
c) 5 zł w liczbie 29 090 szt.
3) Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem prawa opcji, a Wykonawcy nie służy
roszczenie o ich zlecenie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości Przedmiotu Zamówienia niż określonej w formularzu
asortymentowo-cenowym (Formularz OF.1.). Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje Przedmiot Zamówienia do wysokości
70%.
5. Termin realizacji zamówienia
5.1. Umowa będzie obowiązywać przez okres 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia
Wykonawcy wskazanego w Umowie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
5.2. Termin dostawy zamówienia/danej partii zamówienia wyniesie maksymalnie 25 dni kalendarzowych, liczonych od
momentu zgłoszenia zapotrzebowania/złożenia zamówienia przez Zamawiającego Uwaga: termin dostawy
zamówienia/danej partii zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
5.3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w maksymalnie 2 partiach w ilościach, według swobodnego wyboru
Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego,
Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 9.00 – 15.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199770-8 - Talony na posiłki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572625,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 572625,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572625,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pluxee Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522-23-57-343

7.3.3) Ulica: Rzymowskiego 53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-697

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 572625,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena Łącznie: 572 625,13 zł w tym:
322 287,60 zł (zamówienie podstawowe)
31 384,44 zł (zamówienie w ramach prawa opcji I)
62 621,28 zł (zamówienie w ramach prawa opcji II)
156 331,81 zł (zamówienie w ramach prawa opcji III)

Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: inne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.