Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00559508/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
- 2024/BZP 00569770/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00575195/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa bonów żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych dla pracowników GITD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017427604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 94
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa bonów żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych dla pracowników GITD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4061bbf7-232f-490d-9c2d-40a48e7cd197
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00146017/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup bonów dla inspektorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559508
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG.ZPB.230.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 591784,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa bonów żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych dla
pracowników GITD”.
2. W ramach zamówienia Zamawiający planuje dokonać zakupu:
1) W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający planuje dokonać zakupu 20 000 szt. bonów o nominale 15 zł.
2) W ramach zamówienia opcjonalnego Zamawiający przewiduje możliwość zakupu bonów o nominale:
a) 1 zł w liczbie 29 090 szt.
b) 2 zł w liczbie 29 090 szt.
c) 5 zł w liczbie 29 090 szt.
3) Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem prawa opcji, a Wykonawcy nie służy
roszczenie o ich zlecenie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości Przedmiotu Zamówienia niż określonej w formularzu
asortymentowo-cenowym (Formularz OF.1.). Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje Przedmiot Zamówienia do wysokości
70%.
5. Termin realizacji zamówienia
5.1. Umowa będzie obowiązywać przez okres 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia
Wykonawcy wskazanego w Umowie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
5.2. Termin dostawy zamówienia/danej partii zamówienia wyniesie maksymalnie 25 dni kalendarzowych, liczonych od
momentu zgłoszenia zapotrzebowania/złożenia zamówienia przez Zamawiającego Uwaga: termin dostawy
zamówienia/danej partii zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
5.3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w maksymalnie 2 partiach w ilościach, według swobodnego wyboru
Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego,
Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 9.00 – 15.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199770-8 - Talony na posiłki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572625,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 572625,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572625,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pluxee Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522-23-57-343
7.3.3) Ulica: Rzymowskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 572625,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
322 287,60 zł (zamówienie podstawowe)
31 384,44 zł (zamówienie w ramach prawa opcji I)
62 621,28 zł (zamówienie w ramach prawa opcji II)
156 331,81 zł (zamówienie w ramach prawa opcji III)
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: inne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.