Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534565/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00549891/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT i peryferyjnego sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kuratorium Oświaty w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006473248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. płk. dr Stanisława Więckowskiego 33
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-734
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolodz@kuratorium.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9855911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT i peryferyjnego sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bda0bed-ea4b-41c5-930e-e886ed3acd07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207593/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzęt i oprogramowanie koputerowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŁKO.WO.272.164.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216847,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 dostawa serwera 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 21973,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2 dostawa Komputerów stacjonarnych, laptopów, monitorów w szczególności:a) Laptopy 15.6 cala - 6 szt.
b) Laptopy 16 cali – 3 szt.
c) Komputery stacjonarne typu all-in-one 27 cali- 30 szt.
d) Monitory ekranowe 11 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 145243,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Cześć 3 dostawa urządzeń peryferyjnych, akcesoriów i podzespołów komputerowych w szczególności:a) myszy – 30 szt.
b) podkładki pod mysz z poduszką pod nadgarstek - 7 szt.
c) mysz ergonomiczna pionowa - 3 szt.
d) mysz ergonomiczna pochylona - 4 szt.
e) klawiatura typ 1 - 30 szt.
f) podkładka żelowa pod nadgarstek - 7 szt.
g) klawiatura typ 2 - 7 szt.
h) głośniki komputerowe - 5 szt.
i) głośniki komputerowe - 2 szt.
j) głośniki komputerowe 2+1 - 2 szt.
k) przełącznik 8 port - 10 szt.
l) dyska SSD - 10 szt.
m) dyska zewnętrzny SSD - 2 szt.
n) kamera USB - 4szt.
o) zasilacz do laptopa DELL - 1 szt.
p) kabel HDMI - VGA+Audio, Full HD, 1,8m - 10 szt.
q) kabel HDMI 1,5 m - 5 szt.
r) kabel DisplayPort 1,5 m - 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 11495,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Cześć 4 dostawa meating bar 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 16258,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część 5 dostawa urządzeń wielofunkcyjnych 2 szt.:a) Urządzenie wielofunkcyjne A4
b) Urządzenie wielofunkcyjne A3
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.5.) Wartość części: 21876 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63222 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63222 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63222 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Point sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142029380
7.3.3) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63222 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27465,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27465,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27465,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XEROMAT s.c. K. Araczewska, L. Ziółkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472053226
7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27462,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa oprogramowania komputerowego II
- " Wymiana oświetlenia na LED w budynkach wydziałowych na terenie Politechniki Łódzkiej w Łodzi "
- Świadczenie usług noclegowych i restauracyjnych podczas Konferencji Naukowej Instytutu Zarządzania Politechniki Łódzkiej 2026
- ZP/7/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
- Wykonanie koncepcji rozbudowy DW 715 - budowy drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Brzeziny - Zalesie wraz z opracowaniem programu funkcjonalno - użytkowego.
- Wykonanie koncepcji rozbudowy DW 482 - budowy drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Łódź - Pabianice wraz z opracowaniem programu funkcjonalno - użytkowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- Modernizacja systemu wirtualizacji w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 2 części
- Dostawa laptopów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.