Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00098325/01 - Wynik z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD) oraz wykonania corocznego audytu zgodności z Krajowymi Ramami Interoperacyjności wraz z badaniem zabezpieczeń sieciowych w ZEFO w Chorzowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ekonomiczno-Finansowej Obsługi Jednostek Oświatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241540907
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 23
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 43 89 322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mrugala@zefo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zefo.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa kadrowo-płacowo-księgowa
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Chorzowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p1@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole1.bip.chorzow.eu
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieszyńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p3@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole3.bip.chorzow.eu
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 32A
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p4@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole4.bip.chorzow.eu
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 5
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p5@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole5.bip.chorzow.eu
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gałeczki 56
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p6@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole6.bip.chorzow.eu
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 7
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175246
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 16
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p7@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole7.bip.chorzow.eu
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 8
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 62
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p8@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole8.bip.chorzow.eu
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 9
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Omańkowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p9@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole9.bip.chorzow.eu
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 11
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czysta 12
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p11@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole11.bip.chorzow.eu
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Integracyjne Przedszkole nr 12 im. Marii Montessori
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipińska 9
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p12@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole12.bip.chorzow.eu
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 13
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p13@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole13.bip.chorzow.eu
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 16 Integracyjne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271175884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzozowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p16@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole16.bip.chorzow.eu
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 17
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-503
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p17@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole17.bip.chorzow.eu
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 18
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gałeczki 17
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p18@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole18.bip.chorzow.eu
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 19
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karpacka 15
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p19@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole19.bip.chorzow.eu
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 20
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176429
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. J. Czempiela 49
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p20@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole20.bip.chorzow.eu
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 21
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ryszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p21@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole21.bip.chorzow.eu
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 23
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176547
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Floriańska 37
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p23@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole23.bip.chorzow.eu
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 24
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lompy 16
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p24@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole24.bip.chorzow.eu
Zamawiający 21
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 25
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p25@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole25.bip.chorzow.eu
Zamawiający 22
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 26
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ligonia 14
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p26@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole26.bip.chorzow.eu
Zamawiający 23
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 27
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271177009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wandy 34
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p27@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole27.bip.chorzow.eu
Zamawiający 24
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 29
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271177104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siemianowicka 61
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-503
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p29@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole29.bip.chorzow.eu
Zamawiający 25
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaaka z Oddziałami Dwujęzycznymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271058629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.bip.chorzow.eu
Zamawiający 26
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272752970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp2.bip.chorzow.eu
Zamawiający 27
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Sportowymi im. Janusza Kusocińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271058687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ryszki 55
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-516
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp5.bip.chorzow.eu
Zamawiający 28
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Jana Kochanowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271419843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urbanowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp10.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp10.bip.chorzow.eu
Zamawiający 29
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271177073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skrajna 2
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp12chorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp12.bip.chorzow.eu
Zamawiający 30
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 13 im. Tadeusza Kościuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271177015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Styczyńskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp13@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp13.bip.chorzow.eu
Zamawiający 31
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 14
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 62
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp14@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp14.bip.chorzow.eu
Zamawiający 32
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 15 im. Konstantego Wolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3-go Maja 78
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp15@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp15.bip.chorzow.eu
Zamawiający 33
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 17 im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 18
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp17@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp17.bip.chorzow.eu
Zamawiający 34
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272752846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. J. Czempiela 52
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp18.chorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp18.bip.chorzow.eu
Zamawiający 35
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Gerarda Cieślika
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 133
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp21@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp21.bip.chorzow.eu
Zamawiający 36
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Piotra 9a
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp22@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp22.bip.chorzow.eu
Zamawiający 37
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 24 im. Powstańców Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17-go Sierpnia 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-503
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp24@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp24.bip.chorzow.eu
Zamawiający 38
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 29 im. Ignacego Mościckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 36
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp29@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp29.bip.chorzow.eu
Zamawiający 39
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 32 im. ks. Józefa Czempiela
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176493
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaliny 61
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp32.chorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp32.bip.chorzow.eu
Zamawiający 40
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 33 Specjalna im. Jana Brzechwy z Oddziałami Przyszpitalnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271722300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dyrekcyjna 3
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp33@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp33.bip.chorzow.eu
Zamawiający 41
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 34 im. Sportowców Hajduckich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaliny 55
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp34@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp34.bip.chorzow.eu
Zamawiający 42
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 37 im. Karola Grzesika
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271176406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp37@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp37.bip.chorzow.eu
Zamawiający 43
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 38 im. Wojska Polskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272753053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śląska 3
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp38@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp38.bip.chorzow.eu
Zamawiający 44
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 39 im. Józefa Lompy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272752987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 21
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp39@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp39.bip.chorzow.eu
Zamawiający 45
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272763991
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 21
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-503
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p22zsp1@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp1chorzow.edupage.org
Zamawiający 46
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Miłośników Ziemi Śląskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272547678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Harcerska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-503
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsms@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zso2.bip.chorzow.eu
Zamawiający 47
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271696198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss3@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs3.bip.chorzow.eu
Zamawiający 48
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. Marii Dąbrowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271177133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 64
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgu@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgu.bip.chorzow.eu
Zamawiający 49
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. K.K. Baczyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272251736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 53
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsb@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsb.bip.chorzow.eu
Zamawiający 50
1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271178173
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 37
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teslachorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zstio3.bip.chorzow.eu
Zamawiający 51
1.2.) Nazwa zamawiającego: III Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Batorego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271722820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Farna 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo3@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://3lo.bip.chorzow.eu
Zamawiający 52
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych nr 1 im. Wojciecha Korfantego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271179422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zst1@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zst1.bip.chorzow.eu
Zamawiający 53
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych nr 2 im. Mariana Batko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271695282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 6a
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zst2@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zst2.bip.chorzow.eu
Zamawiający 54
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 4 im. Jędrzeja Śniadeckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271722949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Piotra 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zstio4@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zstio4.bip.chorzow.eu
Zamawiający 55
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie I Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271206030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. H. Dąbrowskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slowak@slowacki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://1lo.bip.chorzow.eu
Zamawiający 56
1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Ligonia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271722553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 22
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo2@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://2lo.bip.chorzow.eu
Zamawiający 57
1.2.) Nazwa zamawiającego: IV Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271179505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo4@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4lo.bip.chorzow.eu
Zamawiający 58
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272747549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urbanowicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zse@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckzu.bip.chorzow.eu
Zamawiający 59
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Integracji Międzypokoleniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272766707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cimchorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cim.bip.chorzow.eu
Zamawiający 60
1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271058581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Lompy 13
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mdk.bip.chorzow.eu
Zamawiający 61
1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272308927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka 23
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poradniapp.bip.chorzow.eu
Zamawiający 62
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627 117 71 27
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@zlobekchorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zlobek.bip.chorzow.eu
Zamawiający 63
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ekonomiczno-Finansowej Obsługi Jednostek Oświatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271058405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka 23
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zefo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zefo.bip.chorzow.eu
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający przeprowadzają przedmiotowe postępowanie wspólnie w oparciu o postanowienia art. 38 ust 1 Pzp. Pełnomocnikiem Zamawiających upoważnionym do przeprowadzenia postępowania jest Zakład Ekonomiczno-Finansowej Obsługi Jednostek Oświatowych w Chorzowie. Umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierane będą indywidualnie przez poszczególnych Zamawiających.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD) oraz wykonania corocznego audytu zgodności z Krajowymi Ramami Interoperacyjności wraz z badaniem zabezpieczeń sieciowych w ZEFO w Chorzowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7d8b050-7911-418f-a267-b976de53ca7c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00646352/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zefo-chorzow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zefo-chorzow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu, w tym rejestracja, logowanie, składanie ofert, zmiana czy wycofanie oferty, znajduje się w „Instrukcji dla wykonawcy – nowa wersja systemu” na stronie https://zefo-chorzow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy” po lewej stronie.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą przygotowuję się i składa, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie ZEFO Chorzów https://zefo-chorzow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego.
4) Rejestracja konta następuje przez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub
b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
6) Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.
Pozostałe postanowienia zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ekonomiczno-Finansowej Obsługi Jednostek Oświatowych w Chorzowie, ul. Racławicka 23, 41-506 Chorzów;
• kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: biuro@bitprotect.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z ww. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZEFO/I/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 191522,34 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD) oraz wykonania corocznego audytu zgodności z Krajowymi Ramami Interoperacyjności wraz z badaniem zabezpieczeń sieciowych w ZEFO w Chorzowie
Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD) oraz wykonania corocznego Audytu zgodności z Krajowymi Ramami Interoperacyjności wraz z badaniem zabezpieczeń sieciowych w ZEFO w Chorzowie i w Jednostkach Obsługiwanych przez ZEFO w 2025 roku
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowaWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej pięć usług odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegających na pełnieniu funkcji Inspektora Ochrony Danych na rzecz jednostek oświatowych lub innych instytucjach państwowych lub samorządowych, przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości co najmniej 4.000,00 zł brutto każda, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę stosownymi dokumentami, np. referencjami.
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w załączniku nr 3 do SWZ oraz uzupełnionego na wezwanie Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (załącznik nr 7 do SWZ), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy;
b) Dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie realizować zamówienie jako Inspektor Ochrony Danych, posiadającą:
odpowiednie wykształcenie w dziedzinie ochrony danych osobowych lub
inne kwalifikacje zawodowe, w szczególności wiedzę fachową na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełnienia zadań, o których mowa w art. 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „rozporządzenie RODO”.
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w załączniku nr 3 do SWZ oraz uzupełnionego na wezwanie Wykazu osób (załącznik nr 8 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców, poza warunkiem dotyczącym doświadczenia zawodowego (warunek ten musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, które należy złożyć wraz z ofertą;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy – załącznik nr 7 do SWZ;
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - załącznik nr 8 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:1) Formularz oferty, według wzoru udostępnionego przez Zamawiającego – załącznik nr 2 do SWZ;
2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale XII SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ;
4) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (także spółki cywilnej) – załącznik nr 9 do SWZ.
5) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG);
6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt 11 ust. 7 rozdziału IX SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz podstaw wykluczenia – każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, że:
a) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi jednoznacznie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp oraz jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:a) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej;
b) zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia;
c) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania usług, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych usług,
d) zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji usługi, spowodowanych działaniem osób trzecich,
e) gdy Wykonawcę musi zastąpić nowy Wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy;
f) gdy wykonanie umowy wynika ze zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, zakres rzeczowy Umowy może zostać ograniczony przez Zamawiającego bez skutków prawnych i finansowych dla Zamawiającego;
g) gdy ulegną zmianie przepisy prawa powszechnego mające wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 podlega unieważnieniu.
Pozostałe postanowienia zgodnie z zapisami załącznika nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-19 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zefo-chorzow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-17
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawa rolek papieru termicznego do biletomatów, drukarek biletowych oraz kas fiskalnych
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych
- Budowa rezerwowego zasilania wody dla Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- Usługa świadczenia stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora ABL 90 Flex firmy Radiometer.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa systemu informatycznego do realizacji projektów stypendialnych pod nazwą Mazowiecki program stypendialny dla uczniów uzdolnionych
- Świadczenie usług developerskich oraz usług serwisu informatycznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego narzędzi OncoReports, OncoIndi i MedStream Designer.
- Świadczenie usług informatycznych i projektowych w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
- Dostawa oraz wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd -Powiat Parczewski
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP
- Budowa, rozwój oraz utrzymanie programu komputerowego w postaci aplikacji internetowej dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.