eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaRemont drogi gminnej 560839K w km od 0+000,00 do km 0+520,00 (ul. Zyblikiewicza) w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 560839K w km od 0+000,00 do km 0+520,00 (ul. Zyblikiewicza) w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 278-20-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@gzd.wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1010601

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 560839K w km od 0+000,00 do km 0+520,00 (ul. Zyblikiewicza) w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67cdda3e-452e-43d9-84c5-ea2b4da6bebd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055651/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont drogi gminnej 560839K w km od 0+000,00 do km 0+520,00 (ul. Zyblikiewicza) w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZD.4300.3.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 251901,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej 560839K w km od 0+000,00 do km 0+520,00 (ul. Zyblikiewicza) w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka” o długości 520 m. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Całość zakresu zlokalizowana jest w obrębie działki drogowej nr 1847 obr. 1 w Wieliczce.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
Roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe (geodezyjne wytyczenie robót oraz inwentaryzacja powykonawcza) - 520 m,
- demontaż istniejącego oznakowania oraz montaż nowych elementów oznakowania wg projektu DOR (próg zwalniający, znaki A11a + T-1) – 1 kpl
- ścinanie poboczy mechanicznie – 520 m2,
- frezowanie nawierzchni na zimno – 390 m2,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – 32 szt.,
Remont odwodnienia:
- przełożenie ścieków prefabrykowanych na podsypce cementowo-piaskowej – 55 m,
- wymiana uszkodzonych ścieków z elementów betonowych R-20 – 15 m,
- przebudowa studzienki ściekowej ulicznej z kratą żeliwną D-400 fi 600 mm – 1 szt.,
Wzmocnienie krawędzi jezdni:
- koryta wykonywane na poszerzeniach jezdni, gł. 40 cm średnio – 232,5 m2,
- podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna 25 cm – 160 m2,
- podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna 15 cm – 160 m2,
- ławy betonowe pod krawężniki – 11,9 m3,
- krawężniki betonowe 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 130 m,
- umocnienie skarpy palisadą betonową na wysokość 0,7 m średnio – 10 m,
Podbudowa:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno, podbudowa tłuczniowa lub z gruntu stabilizowanego cementem – 1404 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną, wbudowanie mechaniczne, masa AC16W dla KR3 – 140,4 t,
Nawierzchnia jezdni:
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa AC11S dla KR-3 – 1404 m2,
Pobocza:
- podbudowy z kruszyw łamanych – 230 m2,
Zjazdy:
- nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych – 72 m2.
3. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, SSTWORB oraz dokumentacją techniczną, które stanowią załączniki do SWZ.
UWAGA: Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić z organem zarządzającym ruchem projekt tymczasowej organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia w pasie drogowym.
Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego - nie później niż 21 dni od rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania - umieszczenia tablicy informacyjnej w miejscu realizacji zadania.
Elementy tablicy informacyjnej, w szczególności jej wzór, parametry techniczne i ustawienie określone są w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz w rozporządzeniu Rady Ministrów zmieniającym rozporządzenie z dnia 7 lipca 2023 r.
Edytowalne wzory tablic informacyjnych są zamieszczone na stronie internetowej KPRM pod adresem: https:/www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.
4. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności w dokumentacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego. Wydłużenie gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z punktem 13. SWZ.
6. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
6.1.1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
6.1.2) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
6.1.3) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawcza).
7. W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości minimum 150 000,00 zł.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 20.2. SWZ.
9. Zamawiający informuje, że dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej, przy czym możliwe jest złożenie oferty bez jej przeprowadzenia. Zamawiający nie przewiduje odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej w ramach przedmiotowego postępowania. Z uwagi na fakt, iż teren przyszłej budowy jest ogólnie dostępny i nie ogrodzony, możliwie jest przeprowadzenie fakultatywnej wizji lokalnej we własnym zakresie przez zainteresowanych Wykonawców. Wszelkie niezbędne dokumenty są zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania i w związku z tym Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie stawia wymogu sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265924,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404372,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265924,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODiM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6783196961 Regon: 521633348

7.3.3) Ulica: Blokowa 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265924,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.