Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00616322/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydawanie obiadów podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w lokalu wykonawcy od 2.01.2025 r. do 20.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002004893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-361
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 221236750
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@opsochota.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsochota.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed965604-aeaa-4f12-bfe6-514b195896c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydawanie obiadów podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w lokalu wykonawcy od 2.01.2025 r. do 20.12.2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed965604-aeaa-4f12-bfe6-514b195896c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029712/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie i wydawanie posiłków podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w lokalu wykonawcy w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.ZAG.26.3.9.2024.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania i wydawania obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy (OPS) w lokalu Wykonawcy w okresie od 2.I do 20. XII.2025 r.
2. Nr CPV 55320000-9 usługi podawania posiłków, 55321000-6 usługi przygotowywania posiłków.
3. Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest przygotowanie i wydawanie oraz umożliwienie zjedzenia na miejscu, osobom kierowanym przez OPS, gorących posiłków w formie obiadów w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy.
4. Przewidywany termin realizacji zamówienia - od 2.01.2025 r. do 20.12.2025 r., przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni świątecznych. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia może ulec zmianom i jest uzależniony od terminu zakończenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
5. Liczba wydawanych obiadów:
- w okresie I – XII 2025 (295 dni żywieniowe) – do 5900 obiadów,
- dziennie – do 20.
6. Ostateczne całkowite wynagrodzenie za obiady wydane przez cały okres obowiązywania umowy wynikać będzie z faktycznej liczby wydanych obiadów. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
7. Godziny wydawania obiadów:
- od poniedziałku do soboty - w godz. 12.00-16.00.
8. Miejsce wydawania obiadów - lokal wykonawcy na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy.
9. Wykonawca powinien dysponować lokalem, w którym zamierza wydawać posiłki, na czas obejmujący co najmniej okres obowiązywania umowy.
Minimalny standard lokalu/stołówki:
- lokal w którym będą wydawane posiłki musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25.08. 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U.2022.2132 ze zm.),
- lokal dostępny dla osób niepełnosprawnych ruchowo, UWAGA: w przypadku barier architektonicznych wykonawca zapewni dostęp alternatywny np. poprzez asystę i pomoc pracownika Wykonawcy,
- powierzchnia sali/sal konsumpcyjnych pozwala pomieścić jednocześnie do 10 odbiorców,
- lokal wyposażony w wc. z umywalką wyposażony w podstawowe środki sanitarne, dostępny bezpłatnie dla konsumentów,
- w lokalu znajduje się miejsce na okrycia wierzchnie (wieszaki)
10. Obiady wydawane będą podopiecznym OPS w oparciu o odczyt z kart zbliżeniowych, kodowanych przez Zamawiającego.
11. Na czas realizacji umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy czytnik i dostęp do oprogramowania niezbędne do odczytu kart zbliżeniowych i rozliczania wydanych obiadów oraz zapewni przeszkolenie w tym zakresie pracowników Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia podczas półkolonii letnich w Rzeszowskim Domu Kultury
- Organizacja 1 (jednego) jednodniowego szkolenia pn: "Estetyka i funkcjonalność opakowania produktu"
- Świadczenie usług cateringowych: przygotowanie, dostarczenie i wniesienie posiłków na pierwsze piętro do pomieszczeń kuchennych do siedziby Zamawiającego.
- Świadczenie usług żywieniowych dla pacjentów Oddziału Kardiologii w Cieszynie
- Swiadczenie usług cateringu w zakresie dożywiania uczniów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Strzałkowie w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług mających na celu przygotowanie i dostarczenie gotowych posiłków do Zespołu Placówek Oświatowych w Wiśniowej
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.