Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565519/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UMiGU Muszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UMiGU Muszyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-378099a3-8fd1-4cb6-bb31-5eea00989978
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032419/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup komputerów na potrzeby UMiGU Muszyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156552,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Zadanie nr 1 Zestaw komputerowy Nr 1 wraz z monitorem, oprogramowanie i zasilaczem awaryjnym typu UPS. (13 zestawów)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 7 do SWZ pn.: dokumentacja_przetragowa_zadanie_nr_1_zestaw_komputerowy_nr_1
Ogólne zobowiązania Wykonawcy:
1) Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach stanowiących jej integralną część.
3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić takie przygotowanie i opakowanie Towaru, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko.
5) Gotowość dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się zgłosić Zamawiającemu na piśmie, mailowo lub telefonicznie, na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy.
6) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 14.00.
7) W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie Towaru, takich jak transport, załadunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 95810,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Zadanie nr 2 Zestaw komputerowy Nr 2 wraz z monitorem, oprogramowanie i zasilaczem awaryjnym typu UPS. (2 zestawy)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 7 do SWZ pn.: dokumentacja_przetragowa_zadanie_nr_2_zestaw_komputerowy_nr_2
Ogólne zobowiązania Wykonawcy:
1) Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach stanowiących jej integralną część.
3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić takie przygotowanie i opakowanie Towaru, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko.
5) Gotowość dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się zgłosić Zamawiającemu na piśmie, mailowo lub telefonicznie, na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy.
6) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 14.00.
7) W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie Towaru, takich jak transport, załadunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 27392,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 Zestaw komputerowy Nr 3 wraz z monitorem, oprogramowanie i zasilaczem awaryjnym typu UPS. (1 zestaw)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 7 do SWZ pn.: dokumentacja_przetragowa_zadanie_nr_3_zestaw_komputerowy_nr_3
Ogólne zobowiązania Wykonawcy:
1) Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach stanowiących jej integralną część.
3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić takie przygotowanie i opakowanie Towaru, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko.
5) Gotowość dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się zgłosić Zamawiającemu na piśmie, mailowo lub telefonicznie, na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy.
6) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 14.00.
7) W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie Towaru, takich jak transport, załadunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 12509,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 Laptop wraz z muszką b/p torbą transportową i oprogramowaniem (3szt), Zasilacz awaryjny typu UPS załącznik Nr 10 (2szt), Monitor 27” załącznik Nr 7 (2szt).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku 7do SWZ pn.: dokumentacja_przetragowa_zadanie_nr_4_komputer_przenosny_ups_monitor
Ogólne zobowiązania Wykonawcy:
1) Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach stanowiących jej integralną część.
3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić takie przygotowanie i opakowanie Towaru, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko.
5) Gotowość dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się zgłosić Zamawiającemu na piśmie, mailowo lub telefonicznie, na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy.
6) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 14.00.
7) W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie Towaru, takich jak transport, załadunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 20841,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104446,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104446,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104446,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd, Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341189166
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 31
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
jakie przetargi wygrała firma
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104446,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26506,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26506,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26506,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd, Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341189166
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 31
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
jakie przetargi wygrała firma
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26506,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14827,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14827,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14827,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd, Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341189166
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 31
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
jakie przetargi wygrała firma
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14827,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21891,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26395,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21891,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd, Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341189166
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 31
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
jakie przetargi wygrała firma
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21891,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap III - budowa ogrodów tematycznych: wiklinowego i strefy wypoczynkowej"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





