Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411146/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa funkcjonalności infrastruktury gminnej na terenie gminy Pomiechówek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pomiechówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000617166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1a
1.5.2.) Miejscowość: Pomiechówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pomiechowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa funkcjonalności infrastruktury gminnej na terenie gminy Pomiechówek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3702f5c-54f8-4eb8-b0ea-b8648d0fe678
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016076/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa wielofunkcyjnego boiska w sołectwie Stanisławowo w gminie Pomiechówek
1.1.10 Poprawa funkcjonalności infrastruktury gminnej na terenie gminy Pomiechówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.17.2024.ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Poprawa funkcjonalności infrastruktury gminnej na terenie gminy Pomiechówek.Zakres Inwestycji Poprawa funkcjonalności infrastruktury gminnej na terenie gminy Pomiechówek. obejmuje:
- przebudowę, rozbudowę, nadbudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku administracyjno mieszkalnego wraz z poprawą efektywności energetycznej, na budynek użyteczności publicznej urzędu gminy wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą, na działkach ewid. nr 395, 396 i 397 oraz częściach działek ewid. 394 i 398 położonych we wsi Pomiechówek, gmina Pomiechówek;
- przebudowę, remont i modernizację części istniejącej budynku urzędu gminy wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym skomunikowanie drogowe z pozostałą częścią gminy oraz infrastrukturą towarzyszącą, na działkach ewid. 394, 398 położonych we wsi Pomiechówek, gmina Pomiechówek.
Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej, które stanowią odpowiednio załącznik Nr 5a do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik Nr 4a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112330-7 - Rekultywacja terenu
4.5.5.) Wartość części: 8596580,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Budowa wielofunkcyjnego boiska w sołectwie Stanisławowo w gminie Pomiechówek. Zakres Inwestycji obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 20,00m x 15,00m o nawierzchni poliuretanowej (w skład którego wchodzi: boisko do piłki ręcznej, boisko do piłki siatkowej, boisko do piłki koszykowej) wraz z ogrodzeniem boiska i piłkochwytem oraz wykonaniem monitoringu wizyjnego w miejscowości Stanisławowo, Gmina Pomiechówek, na działce o nr ew. 332/2 obręb 0020 Stanisławowo.Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej, które stanowią odpowiednio załącznik Nr 5b do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik Nr 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 377008,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12138062,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14946264,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12138062,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe BUDEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182260999
7.3.3) Ulica: Graniczna 20
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12138062,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części nr 2 pn.: Budowa wielofunkcyjnego boiska w sołectwie Stanisławowo w gminie Pomiechówek w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 02.08.2024 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
- Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr 29 obręb Jatynia w ciągu drogi Jatynia - Piaszczyte - Jatynka
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.