Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nie więcej niż 22 sztuk parkomatów z oprogramowaniem wraz z montażem na terenie Miasta Ząbek” – zamówienie z wolnej ręki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nie więcej niż 22 sztuk parkomatów z oprogramowaniem wraz z montażem na terenie Miasta Ząbek” – zamówienie z wolnej ręki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d2f7ce-0b9f-4fd2-89b9-42bc8e637eb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przeprowadzając zamówienia podstawowe w dokumentach zamówienia przewidział udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zam. podstawowego, zam. na dod. dostawy, których celem będzie m.in. częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wyk. zobowiązywać będzie zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
Udzielenie zamówienia innemu Wykonawcy spowodowałby niekompatybilność techniczną i oprogramowania z istniejącym systemem płatnego parkowania w mieście Ząbki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nie więcej niż 22 sztuk parkomatów z oprogramowaniem wraz z montażem dla potrzeb Miasta Ząbki.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) Dostawy parkomatów wraz ze wszystkimi materiałami i urządzeniami potrzebnymi do wykonania ich montażu i obsługi.
2) Montażu i uruchomienia parkomatów na terenie dróg publicznych i parkingach miejskich Miasta Ząbki, w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (zwanych w dalszej części również urządzeniami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38700000-2 - Liczniki czasu i tym podobne; parkometry
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656908,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBS Computergraphic Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5290009146
7.3.3) Ulica: ul. Grodziska 15
7.3.4) Miejscowość: Błonie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-870
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MBS COMPUTERGRAPHIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MBS COMPUTERGRAPHIK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608359,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych kubaturowych zadań inwestycyjnych w mieście Ząbki
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe z modułem XDR
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Wiązownica
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego
- (ZSP3-S.271.3.25) Dostawa i montaż wyposażenia sali komputerowej oraz sprzętów multimedialnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.