Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00519187/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00540819/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg woj. admin. przez ZDW w Zielonej Górze – RDW w Kłodawie:
Zad. 1 – OD Drezdenko
Zad. 2 – OD Kłodawa
Zad. 3 – OD Sulęcin
Zad. 4 – OD Ośno Lubuskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 32803 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fcc44c4-4175-44ea-9598-301ff38abeb51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg woj. admin. przez ZDW w Zielonej Górze – RDW w Kłodawie:Zad. 1 – OD Drezdenko
Zad. 2 – OD Kłodawa
Zad. 3 – OD Sulęcin
Zad. 4 – OD Ośno Lubuskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fcc44c4-4175-44ea-9598-301ff38abeb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051833/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach woj. administrowanych przez ZDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2910.108.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1415376,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:- mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg wojewódzkich na terenie obwodu drogowego Drezdenko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne
określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 168900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:- mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg wojewódzkich na terenie obwodu drogowego Kłodawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne
określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 201544,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:- mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg wojewódzkich na terenie obwodu drogowego Sulęcin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne
określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 175980,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:- mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg wojewódzkich na terenie obwodu drogowego Ośno Lubuskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne
określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 868952 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165937,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298636,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165937,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MALDROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320111772
7.3.3) Ulica: Królewiecka
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165937,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96060,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246349,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96060,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Droma Majdecki Jacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300846489
7.3.3) Ulica: Lisewo 39
7.3.4) Miejscowość: Pyzdry
7.3.5) Kod pocztowy: 62-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96060,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Na przedmiotowe postępowanie nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym, postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642135,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642135,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642135,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Droma Majdecki Jacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300846489
7.3.3) Ulica: Lisewo 39
7.3.4) Miejscowość: Pyzdry
7.3.5) Kod pocztowy: 62-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642135,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg wojewódzkich
administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – Rejon
Dróg Wojewódzkich w Kłodawie:
Zadanie nr 1 – Obwód Drogowy Drezdenko
Zadanie nr 2 – Obwód Drogowy Kłodawa
Zadanie nr 3 – Obwód Drogowy Sulęcin
Zadanie nr 4 – Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
2. Termin realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do dnia
31.12.2024 r. - dotyczy wszytskich zadań.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa mieszanki bazaltowej na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego oraz środków ochrony indywidualnej i przedmiotów ekwipunku osobistego strażaków
- Naprawy i konserwacje ambulansów medycznych
- SUKCESYWNY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
- WAKACJE 2025 - Wyjazdowe warsztaty rekreacyjne dla dzieci i młodzieży - uczestników projektu "Gotowi na przyszłość"
- Przebudowa drogi gminnej 0072209f od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1187f do drogi serwisowej 4a-mop Stożne w Zielonej Górze.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa mostu JNI 35000760 w ciągu drogi powiatowej nr 2025P w miejscowości Wełna na rzece Wełna
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2025 - etap II
- Odbudowa mostu na drodze na dz. nr 370/1, nr 83, nr 46 w km 0+000 w Różance w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Odbudowa mostu na drodze na dz. nr 40, nr 49, nr 46 w km 0+465 w Pisarach w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remonty dróg gminnych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa ulicy Zdrojowej w Andrespolu
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.