Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566432/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont siedziby wydziałów Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pogwk@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-gorzow-wielkopolski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88857fc8-b35b-43b3-9c3b-a60b507efe541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont siedziby wydziałów Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 522.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88857fc8-b35b-43b3-9c3b-a60b507efe54
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00231277/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont siedziby wydziałów Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566432
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3038-7.261.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont siedziby wydziałów Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52, w tym:
a) Demontaż i wykonanie nowych okładzin podłóg schodów ze spocznikami oraz korytarzy parteru i piwnic,
b) Usunięcie istniejących tapet typu rufaza, wykonanie gładzi gipsowej i malowanie farbami do wnętrz- matowymi, lateksowymi z technologią ceramiczną o wysokiej odporności na zabrudzenia wszystkich pomieszczeń za wyjątkiem łazienek i pokoi socjalnych,
c) Renowacja istniejących balustrad klatki schodowej,
d) Wykonanie nowej instalacji oświetleniowej we wszystkich pomieszczeniach,
e) Wykonanie nowej instalacji elektroenergetycznej zasilania gniazd 230 V PEL,
f) Wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego,
g) Wykonanie nowej instalacji monitoringu,
h) Wymiana drzwi (demontaż istniejących i montaż nowych),
i) wykonanie Dokumentacji Powykonawczej (DP), zawierającej m.in.:
• DP- architektura i konstrukcja- 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej,
• DP- branża elektryczna- 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
45421131-1 - Instalowanie drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 928650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GOWTEL JAROSŁAW NOWOSADZKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GOWTEL DOROTA NOWOSADZKA-WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210982213
7.3.3) Ulica: Podmiejska Boczna 16
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa podwykonawcy: Max-Bud Maksymilian Kliczkowski
Części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy:
a)Demontaż i wykonanie nowych okładzin podłóg schodów ze spocznikami oraz korytarzy parteru i piwnic,
b)Usunięcie istniejących tapet typu rufaza, wykonanie gładzi gipsowej i malowanie farbami do wnętrz- matowymi, lateksowymi z technologią ceramiczną o wysokiej odporności na zabrudzenia wszystkich pomieszczeń za wyjątkiem łazienek i pokoi socjalnych,
c)Renowacja istniejących balustrad klatki schodowej,
d)Wymiana drzwi (demontaż istniejących i montaż nowych).
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GOWTEL" S.C. JAROSŁAW NOWOSADZKI, DOROTA NOWOSADZKA
jakie przetargi wygrała firma
"GOWTEL" S.C. JAROSŁAW NOWOSADZKI, DOROTA NOWOSADZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz budowa pochylni dla osób z niepełnosprawnościami w budynku głównym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
- Modernizacja tarasów wejściowych do lokali mieszkalnych I pietra w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Lipowej 20-21-22 w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa"(powtórzenie)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kolejnej edycji jednodniowego Forum Gospodarczego- Przekraczając granice możliwości.
- Wykonanie podłogi w sali gimnastycznej ZS Elektrycznych
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby oddziału noworodkowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.