eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecBudowa instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji gruntowej dla budynku biurowego Nadle¶nictwa o mocy 21.8 kWp



Og³oszenie z dnia 2024-12-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji gruntowej dla budynku biurowego Nadle¶nictwa o mocy 21.8 kWp

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PGL LP Nadle¶nictwo ¦wierklaniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536238

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: O¶wiêcimska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322844868

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/61363/summary/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji gruntowej dla budynku biurowego Nadle¶nictwa o mocy 21.8 kWp

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e9b9e200-9226-41b0-b839-d3311d44a849

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00642398

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00037479/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00567135

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.270.6.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 107387,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 21.8 kWp na konstrukcji gruntowej dla budynku biurowego Nadle¶nictwa nr inw. 145/1.
1. Lokalizacja obiektu objêtego wnioskowanym zadaniem:
ul. O¶wiêcimska 19, 42-622 ¦wierklaniec,
dzia³ka ewidencyjna nr 241307_2.0003.AR_6.3531/4,
adres le¶ny: 02-31-1-09-545 -s -00.
2. Zakres rzeczowy, zgodnie z projektem:

- wykonanie konstrukcji stalowej, systemowej, wolnostoj±cej pod panele fotowoltaiczne, posadowionej na gruncie;
- wykonanie uziemienia konstrukcji;
- dostawa i monta¿ 40 sztuk modu³ów fotowoltaicznych o mocy min. 545W ka¿dy;
- dostawa i monta¿ 40 sztuk optymalizatorów;
- dostawa i monta¿ inwertera;
- wykonanie okablowania i zabezpieczeñ DC i AC wraz z doprowadzeniem okablowania do miejsca przy³±cza poprzez teren dzia³ki oraz pomieszczenia piwnic na pó³piêtro budynku,
- przeprowadzenie szkolenia osób wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie eksploatacji, obs³ugi, czy te¿ wymogów gwarancyjnych wykonanej instalacji oraz sporz±dzenie protoko³u obejmuj±cego zakres szkolenia oraz uzyskanie o¶wiadczeñ od u¿ytkowników o dokonanym szkoleniu

Materia³y i elementy instalacji fotowoltaicznej zostan± dostarczone o parametrach wskazanych w dokumentacji projektowej.

Minimalny okres gwarancji:
- na uzysk mocy z instalacji musi wynosiæ 25 lat,
- na modu³y fotowoltaiczne musi wynosiæ 12 lat,
- na inwerter musi wynosiæ 5 lat.

Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry urz±dzeñ okre¶la dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikaj±ce z wzoru umowy. Wykonawca obowi±zany jest zapoznaæ siê
z SWZ i jej za³±cznikami i zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych
Realizacja przedmiotowego zadania odbywaæ siê bêdzie w czynnym obiekcie budynku Zamawiaj±cego oraz w jego bezpo¶rednim s±siedztwie. Przy planowaniu robót nale¿y uwzglêdniæ wszystkie okoliczno¶ci z tym zwi±zane, zw³aszcza pod k±tem uzgodnienia terminów wej¶cia na obiekt i sposobu prowadzenia prac oraz zapewnienia bezpieczeñstwa dla osób postronnych. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie przewiduje wy³±czania z u¿ytkowania obiektu w ca³o¶ci lub czê¶ci na czas prowadzenia robót

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 78665,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 125152,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78665,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eltech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412318223

7.3.3) Ulica: ¯elazna

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ruda ¦l±ska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-709

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 78665,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.